ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Κέσελ: "Δεν θέλω να παίξω ξανά για τον Ολυμπιακό!"

Κέσελ: "Δεν θέλω να παίξω ξανά για τον Ολυμπιακό!"

Ο Μάρκο Κέσελ σύντομα θα αποτελέσει παρελθόν από τον Ολυμπιακό, αλλά η δήλωσή του σε ξένη ιστοσελίδα χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ως προκλητική στην ομάδα που εξακολουθεί να τον πληρώνει.
Ο Σέρβος είναι φευγάτος από τον Ολυμπιακό, αποτελεί ξένο σώμα για την πειραϊκή ομάδα και αυτό το γεγονός φάνηκε ξεκάθαρα από την τοποθέτησή του.
"Πλέον, δεν είμαι στην ομάδα. Μπορούν να με χρησιμοποιήσουν, αλλά εγώ δεν θέλω να παίξω μαζί τους άλλο πια", ήταν η δήλωση πρόκληση του Κέσελ, η οποία φιλοξενείται στην ιστοσελίδα "sportando.net. Και ο 24άχρονος φόργουορντ πρόσθεσε: "Τις επόμενες μέρες θα αποφασίσω ποια είναι η καλύτερη επιλογή για την καριέρα μου. Είμαι χαρούμενος που το όνομά μου συνδέθηκε με τον Ερυθρό Αστέρα. Έχω περάσει την καλύτερη χρονιά της καριέρας μου με τον Ερυθρό Αστέρα και ποτέ δεν θα κλείσω την πόρτα σε μια ενδεχόμενη επιστροφή μου στην ομάδα της Σερβίας".

Παράλληλα, δηλώσεις του Κέσελ φιλοξενούνται και στην σερβική ιστοσελίδα "kosarka.org", στις οποίες αναφέρει πως η επικείμενη φυγή του δεν είναι απόφαση του προπονητή του Ολυμπιακού, Ντούσαν Ίβκοβιτς, αλλά της δοίκησης του πειραϊκού συλλόγου:

"Δεν είμαι στην ομάδα, ψάχνω για τον επόμενο σταθμό στην καριέρα μου. Κάνω μόνο προπονήσεις και το πιο πιθανό είναι να μην ξαναπαίξω για τον Ολυμπιακό. Είναι μία απόφαση της διοίκησης, δε νομίζω ότι ο Ίβκοβιτς πρότεινε κάτι τέτοιο. Μπορώ να πω ότι ήταν μία απόφαση που πάρθηκε από την συνολική κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα".

Όσο για τα σενάρια ανταλλαγής του με τον Σέρβο γκαρντ της Λιέτουβος Ρίτας, Αλεξάνταρ Ράσιτς, αλλά και αυτά της επιστροφής του στον Ερυθρό Αστέρα, υπογράμμισε: "Μερικά πράγματα δεν προκύπτουν, αλλά αυτή δεν ήταν η μόνη προσφορά. Στις επόμενες ημέρες θα αποφασίσω ποια είναι η καλύτερη επιλογή για την καριέρα μου. Όσο για την επιστροφή μου στον Ερυθρό Αστέρα, δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος που αναφέρθηκε το όνομά μου στα μεταγραφικά σενάριά τους. Είναι άλλωστε η ομάδα που είχα την καλύτερη σεζόν μου, και δεν θα τους κλείσω πότε την πόρτα".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου