ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Σάντος: «Γουστάρω να προπονώ»

Σάντος: «Γουστάρω να προπονώ» 

24/2/2012

Σάντος: «Γουστάρω να προπονώ» 
Ανοιχτό άφησε το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του ο Φερνάντο Σάντος, μιλώντας κατά την ανακοίνωση της αποστολής για το φιλικό (29/02) με το Βέλγιο στο Παγκρήτιο Στάδιο.

Ωστόσο, ο ομοσπονδιακός τεχνικός – εμμέσως πλην σαφώς – εξέφρασε την επιθυμία του να έχει καθημερινή τριβή σε μία ομάδα.

«Είναι μία απόφαση που εξαρτάται καθαρά από εμένα. Θα σκεφτώ τα συν και τα πλην πριν αποφασίσω», τόνισε ο Πορτογάλος και κατέληξε πως το συγκεκριμένο θέμα θα έχει τελειώσει πριν από το Euro.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχουν οι διεθνείς για να κληθούν στην τελική αποστολή για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο ομοσπονδιακός τεχνικός κατά την ανακοίνωση της αποστολής

Για το προσεχές φιλικό της Εθνικής με το Βέλγιο

«Για εμάς είναι πολύ σημαντικό ματς, σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όταν θα ξεκινήσουμε την προετοιμασία για το Euro. Είναι στο επίπεδο που θα αντιμετωπίσουμε εκεί. Είναι μια ομάδα που διαθέτει καλούς παίκτες, που παίζουν σε μεγάλους συλλόγους. Είμαι σίγουρος πως θα βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για το πώς πρέπει να κάνουμε τις προπονήσεις μας στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας μας έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι στον αγώνα με την Πολωνία».

Για την αποστολή της «γαλανόλευκης»

«Σε ό,τι αφορά την αποστολή, από αυτούς τους 21 παίκτες θα είναι αρκετοί και στο Euro. Για αυτό το φιλικό θεώρησα πως αυτοί είναι οι πιο έτοιμοι παίκτες. Πολλοί παίκτες δεν επιλέχθηκαν, για διαφορετικούς λόγους. Όταν θα πάμε στην Αυστρία, θα πάρω μαζί μου παίκτες που θα μπορούν να βοηθήσουν στην τακτική».

Για τα κριτήρια που θα επιλέξει την τελική αποστολή

«Το βασικό κριτήριο για την τελική 23άδα είναι η τακτική ποιότητα. Επίσης, είναι εξίσου η ποιότητα στην τεχνική που διαθέτει ο παίκτης. Είναι δυο σημαντικοί τομείς, αν είχαμε τον Μέσι κι ας μην ήξερε από τακτική, θα βοηθούσε. Από τη στιγμή που δεν τον έχουμε όμως, η τακτική παιδεία είναι πολύ σημαντική. Στη συνέχεια, έχει σημασία το ομαδικό πνεύμα που θα δημιουργήσει ένα δυνατό και συμπαγές σύνολο εντός κι εκτός αποδυτηρίων. Από εκεί και πέρα, το πνεύμα αυτοθυσίας που έχει ο κάθε παίκτες, πόσο θέλει να ματώσει τη φανέλα στις προπονήσεις και τους αγώνες

Επίσης, παίζει ρόλο το αν έχει παίξει σε μεγάλες διοργανώσεις, γιατί αυτό σημαίνει πως έχει προσωπικότητα και εμπειρία. Κάποιος που δεν έχει παίξει, μπορεί να έχει άγχος, φόβο, να νομίζει πως τα πράγματα είναι εύκολα. Ένα ακόμα κριτήριο, είναι να είναι κάποιος πολυθεσίτης. Να μπορούν να παίξουν κάποιοι σε διαφορετικές θέσεις από τη φυσική τους. Σε μια 23άδα αυτό βοηθάει πολύ τον προπονητή. Όταν θα γίνει η τελική επιλογή θα ξέρετε από τώρα τα κριτήρια για τις επιλογές που έκανα
».

Για την κλήση του Ορέστη Καρνέζη στην Εθνική

«Τον κάλεσα, επειδή αυτή τη στιγμή είναι βασικός τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού κι έχει καλή απόδοση».

Για το μέλλον του στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα

«Πάνω σε αυτό το θέμα, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως έχω εξαιρετική σχέση με όλους όσους συνεργάζονται μαζί μου όπως είναι ο πρόεδρος, ο κ. Φύσσας κι ο κ. Τσαπίδης. Σε ό,τι αφορά το ζήτημα αυτό, έχω μια πρόταση εκ μέρους της Ομοσπονδίας για τη συνέχιση της συνεργασίας μας. Από εκεί και πέρα όμως, δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση. Κάποια στιγμή θα ανακοινωθεί η απόφαση που θα ληφθεί, όμως ακόμα την επεξεργάζομαι. Έχει να κάνει με το τι θέλω εγώ για το δικό μου το μέλλον, τι θέλω να κάνω από εκεί και πέρα. Η πρόταση υπάρχει, πρέπει να τη βάλω κάτω και να δω τα αρνητικά και τα θετικά, για να δω τι αποφασίσω και νομίζω πως αυτό είναι απολύτως κατανοητό».

Για το αν θα αποφασίσει πριν από το καλοκαίρι

«Είναι μία απόφαση που κάποια στιγμή θα ληφθεί. Αν συνεχίσω να είμαι ομοσπονδιακός τεχνικός, θα είναι θέμα αν θέλω εγώ να είμαι ομοσπονδιακός τεχνικός. Αν συνεχίσω να είμαι ομοσπονδιακός τεχνικός, θα είμαι προπονητής της Εθνικής Ελλάδας. Δεν ξέω αν θέλω να είμαι προπονητής σε κάποιον σύλλογο. Ωστόσο, πιο κατανοητό δεν μπορώ να το κάνω. Δεν αξίζει να το κάνουμε τόσο μεγάλο αυτό το θέμα. Θα αποφασίσω, πάντως, πριν από το Euro.

Πριν από δύο χρόνια ήθελα να αποφύγω την καθημερινή τριβή. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει αυτή η καθημερινή τριβή. Πάνω από όλα, όμως, γουστάρω να προπονώ. Για αυτό και λέω σε όσους με έχουν στηρίξει, από την Ομοσπονδία, ο κόσμος
».

Για το αν πιστεύει πως η Εθνική μπορεί να προσφέρει χαρά στον ελληνικό λαό

«Σε ό,τι αφορά τους φιλάθλους, πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη σε αυτή την ομάδα. Ξέρω ότι ο κόσμος θέλει από τους παίκτες μεγάλα πράγματα. Εμείς από την πλευρά μας ζούμε όλα τα παιχνίδια έντονα για να τιμήσουμε την Ελλάδα και θέλουμε πάρα πολύ να δώσουμε παραπάνω χαρά σ’ έναν κόσμο που δοκιμάζεται σκληρά και βλέπει τις χαρές με το σταγονόμετρο. Ξεκαθαρίζω πως από την πλευρά μας θα “ματώσουμε” και θα “σκοτωθούμε” για να πετύχουμε. Θα δώσουμε το 100% για την Ελλάδα. Για αυτό από τη δική μας πλευρά, ζητάμε στήριξη, γιατί την αξίζουν οι παίκτες».

* Πριν από τον Φερνάντο Σάντος, μίλησε ο Βασίλης Μιχαλακόπουλος, εμπορικός διευθυντής του Travel Plan επίσημος ταξιδιωτικός συνεργάτης της ΕΠΟ. Συγκεκριμένα, παρουσίασε τα πακέτα για τους Έλληνες φιλάθλους που θέλουν να δώσουν το «παρών» στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας, τα οποία ξεκινάνε από 465 ευρώ και φτάνουν ως τα 1790 ευρώ, με την εξόφληση να γίνεται μέχρι και με έξι άτοκες δόσεις. Ήδη, όπως ανέφερε, υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους Έλληνες που ζουν σε Αυστραλία, Αμερική και Κύπρο.

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου