ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Κάμπελ: «Με έχει βοηθήσει ο Μίτσελ»

Κάμπελ: «Με έχει βοηθήσει ο Μίτσελ»

31/01/2014

 Ο Τζόελ Κάμπελ έπλεξε το εγκώμιο του Μίτσελ και δήλωσε ευχαριστημένος από τη συνεργασία τους στον Ολυμπιακό.
Κάμπελ: «Με έχει βοηθήσει ο Μίτσελ»       
Με τις εμφανίσεις του ο Τζόελ Κάμπελ έχει κερδίσει τον Μίτσελ και η συνεργασία τους είναι άψογη, όπως δηλώνει ο Κοσταρικανός σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω και δείχνω τις δυνατότητές μου έχοντας την εμπιστοσύνη του προπονητή μου, που είναι πολύ σημαντική για μένα, όπως και το γεγονός ότι έχω πολλά λεπτά συμμετοχών εν όψει και του Μουντιάλ», τόνισε.

«Είναι αυστηρός προπονητής και με έχει βοηθήσει πολύ. Δεν επιτρέπει στους παίκτες του να χαλαρώσουν, τους πιέζει διαρκώς με καλό τρόπο. Θεωρώ τον εαυτό μου έναν παίκτη σαν όλους τους άλλους. Προσπαθώ να αντεπεξέλθω στο ρόλο μου όσο καλύτερα μπορώ και να κάνω ό,τι μου ζητάνε», συμπλήρωσε.

«Η ομάδα μας είναι πολύ δεμένη. Έχουμε μπροστά μας δύσκολα παιχνίδια και πρέπει να συνεχίσουμε με την ίδια συγκέντρωση για να πετύχουμε τους στόχους μας. Θέλω να τελειώσω καλά τη σεζόν και να είμαι υγιής για να έχω μια καλή παρουσία στο Παγκόσμιο Κύπελλο», κατέληξε.


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου