Νέο μήνυμα παραμονής από Μιραλάς
Αυτό που συμβαίνει με την περίπτωση του Κέβιν Μιραλάς είναι μοναδικό. Όπου βρεθεί και όπου σταθεί, ο Βέλγος επιθετικός του Ολυμπιακού τονίζει ότι θέλει να μείνει στον Ολυμπιακό και να ενεργοποιηθεί η οψιόν του. Προηγούμενως διατράνωσε την επιθυμία του στην βέλγικη εφημερίδα "La Capitale" και σήμερα συνέχισε με συνέντευξή του στην "Het Nieuwsblad". Ο 23χρονος άσος των Πειραιωτών, που είναι πρώτος σκόρερ της ομάδας με πέντε γκολ στο πρωτάθλημα, αναφέρθηκε στον Ολυμπιακό, στο γκολ που πέτυχε εναντίον του Παναθηναϊκού, στον ευρωπαϊκό αποκλεισμό, στις επιλογές που είχε πριν έρθει στην Ελλάδα, στο αν θα επέστρεφε στην Σταντάρ Λιέγης και φυσικά στην Εθνική ομάδα της χώρας του.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Κέβιν Μιραλάς:

Είσαι το νέο αστέρι του Ολυμπιακού;
"Δεν είμαι το αστέρι, αλλά τα πράγματα πάνε καλά για μένα. Στα τελευταία παιχνίδια αγωνίζομαι συνεχώς και έχω πετύχει τρία γκολ στις τελευταίες δύο αγωνιστικές. Στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο είναι λιγότερο δυνατό από τη Γαλλία και όλες οι ομάδες παίζουν ελκυστική μπάλα. Προσπαθώ ωνα εκμεταλλεύομαι την ταχύτητά μου στους κενούς χώρους και αγωνίζομαι στην αγαπημένη μου θέση, ως κεντρικός επιθετικός. Αυτό σπάνια συνέβαινε στη Σεντ Ετιέν. Όταν έχεις από πίσω σου παίκτες όπως ο Ρόμενταλ και ο Ριέρα, σου παρουσιάζονται πολλές ευκαιρίες".

Πέτυχες ένα πανέμορφο γκολ απέναντι στον Παναθηναϊκό.
"Έκανα ένα ζιγκ-ζαγκ και σούταρα. Σίγουρα είναι ένα από τα πιο όμορφα γκολ που έχω πετύχει στην καριέρα μου, αλλά δυστυχώς χάσαμε με 2-1. Αυτό το ντέρμπι ήταν απίστευτο. Πριν τον αγώνα περίπου 7.000 οπαδοί μας ήρθαν στο προπονητικό κέντρο για να μας ενθαρρύνουν και συνόδευσαν το πούλμαν της αποστολής με μηχανές και αυτοκίνητα μέχρι το γήπεδο. Ευτυχώς υπήρχαν αρκετοί αστυνομικοί για να εμποδίσουν τους οπαδούς του Παναθηναϊκού να πλησιάσουν. Στο περσινό ματς το πούλμαν της ομάδας δέχτηκε επίθεση. Είμαι τυχερός δεν ήμουν τότε στην ομάδα για να το ζήσω".

Από τη στιγμή που έχετε αποκλειστεί στην Ευρώπη, οι οπαδοί θέλουν οπωσδήποτε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο.
"Ήμουν τραυματίας όταν αποκλειστήκαμε από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ στα προκριματικά του Europa League, αλλά ήταν μία δύσκολη περίοδος. Ο Γερμανός προπονητής που είχαμε τότε απολύθηκε, ήρθε νέος πρόεδρος και 14 καινούριοι ποδοσφαιριστές. Χάσαμε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, αλλά για την ομάδα αυτή η νίκη είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα. Ο Ολυμπιακός έχει ήδη 37 πρωταθλήματα. Πλέον αγωνίζομαι σε μια ομάδα που θέλει να κατακτήσει όλους τους τίτλους. Στη Σεντ Ετιέν ο πρώτος στόχος ήταν η αποφυγή του υποβιβασμού".

Πριν σε αποκτήσει ο Ολυμπιακός, είχες άλλες επιλογές;
"Είχα προτάσεις από τη Γαλλία και τη Γερμανία, αλλά προτίμησα να πάω λίγο πιο μακριά. Στη Γαλλία δεν μου άρεσε η πίεση. Η ζωή στην Ελλάδα είναι πολύ καλή για μένα και τη σύζυγό μου. Μένουμε λίγο έξω από την Αθήνα, μόλις σε απόσταση πέντε λεπτών από την παραλία. Ελπίζω ο Ολυμπιακός να ενεργοποιήσει την οψιόν αγοράς μου. Θα πρέπει να πληρώσει ένα ποσό μεταξύ 2 και 3 εκατ. ευρώ. Δεν θα ήθελα να επιστρέψω στη Σεντ Ετιέν".

Θα επέστρεφες στη Σταντάρ Λιέγης, την ομάδα που σε ανέδειξε;
"Αν επέστρεφα τώρα, θα ήταν σαν να έχω αποτύχει. Θέλω να κάνω καριέρα στο εξωτερικό. Η Σταντάρ είναι η ομάδα της καρδιάς μου, αλλά θα επέστρεφα σε αυτή μόνο προς το τέλος της καριέρας μου".

Έχεις αλλάξει καθόλου από το 2004 που ξεκίνησες στη Σταντάρ;
"Παλιά τα έβλεπα όλα πολύ ωραία. Πετύχαινα δύο γκολ και ήμουν ικανοποιημένος. Όταν καθόμουν, έριχνα την ευθύνη στον προπονητή και στους άλλους, ποτέ στον εαυτό μου. Όμως σιγά-σιγά κατάλαβα πως η φταίω εγώ και από πέρυσι στη Σεντ Ετιέν έχω αλλάξει. Μετά τη μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό, προσέχω πολύ. Ακόμη και στις διακοπές πρόσεχα τη διατροφή μου και προπονούμαι πάντα στο 100%. Πρέπει να είμαι ακόμη περισσότερο συνεπής. Η έλλειψη σταθερότητας ήταν το πρόβλημά μου, αλλά πλέον προσπαθώ να είμαι σταθερός σε κάθε ματς. Παραήμουν ελαστικός με τον εαυτό μου στο παρελθόν".

Προφανώς θέλεις να καθιερωθείς στην εθνική Βελγίου.
"Στους αγώνες με το Καζακστάν και την Αυστρία δεν ήμουν στην αποστολή. Ο προπονητής εμπιστεύτηκε παίκτες που αγωνίζονται στο Βέλγιο, η ομάδα πήγε καλά και δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει. Ελπίζω να με καλέσει και πάλι σύντομα, ίσως στο προσεχές φιλικό με τη Ρωσία".