ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Εξαίρεση στον κανόνα ο Τόρο


Κώστας Σαμοθράκης 10/11/2010
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ...Αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα ο Βασίλης Τοροσίδης. Και το λέμε με σιγουριά αυτό γιατί όλοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές και μάλιστα στην ηλικία του, έχουν σαν πρωταρχικό στόχο μια μεταγραφή σε ομάδα του εξωτερικού. Ο Έλληνας διεθνής όμως δεν έχει στο μυαλό του κάτι τέτοιο και γενικά δεν είναι από αυτούς που ρισκάρουν εύκολα. Ξέρει ότι στον Ολυμπιακό είναι μια χαρά και αυτή την στιγμή δεν περνάει κάτι τέτοιο από το μυαλό του. Χαρακτηριστική και η δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα της σουπερ Λίγκ «Είναι ένα θέμα που ομολογουμένως δεν το έχω σκεφτεί. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά στον Ολυμπιακό και είμαι ευχαριστημένος τόσο από την ομάδα, όσο και από την παρουσία μου εδώ. Σαν σκέψη πάντως η παραμονή μου στον Ολυμπιακό μέχρι το τέλος της καριέρας μου δεν είναι μακριά από αυτό που θέλω και αισθάνομαι.» Σύμφωνα με πληροφορίες άνθρωπος της Μάντσεστερ Γιουναντετ θα έρθει στην Ελλάδα για να παρακολουθήσει το παιχνίδι ΑΕΚ- Ολυμπιακός και για τον Τοροσίδη, αλλά και για κάποιον άλλο παίκτη. Αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί και πολύ τον Τορο, αν και στο ποδόσφαιρο ποτέ μη λες ποτέ…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου