Παπανικολάου: "Θέλουμε γεμάτο ΣΕΦ"
Ο Ολυμπιακός, υποθετικά, αναμένεται να έχει ένα εύκολο έργο την Τετάρτη (10/11) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, καθώς για την 4η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, θα αντιμετωπίσει την αδύναμη Σαρλερουά. Η διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα στις δύο ομάδες είναι εμφανής, αλλά στον Πειραιά δεν υποτιμούν σε καμία περίπτωση τους Βέλγους. "Η νίκη δεν είναι σίγουρη", τόνισε ο Κώστας Παπανικολάου, ενώ στη συνέχεια τόνισε πως "έχουμε μάθει να κερδίζουμε τα παιχνίδια από την άμυνα". Αυτό, λοιπόν, σκοπεύουν να κάνουν ξανά οι "ερυθρόλευκοι" στο Φάληρο.

Να παίξουν δυνατή άμυνα και να παρουσιάσουν ένα γρήγορο, σύγχρονο και ομαδικό μπάσκετ, με την "σφραγίδα" του Ντούσαν Ίβκοβιτς. Οι Πειραιώτες ναι μεν νίκησαν τον Πανιώνιο (77-70) στο τελευταίο τους ματς, αλλά δεν ενθουσίασαν, αντιθέτως προβλημάτισαν για ένα ακόμη παιχνίδι εκτός έδρας. Κόντρα στην Σαρλερουά, λοιπόν, θα θελήσουν να επιστρέψουν στις εντυπωσιακές τους εμφανίσεις, συνδυάζοντας την ουσία με το θέαμα, με τη νίκη να αποτελεί, πάντα, τον πρώτο στόχο.

Ο Κώστας Παπανικολάου, επίσης, έκανε κάλεσμα στον κόσμο του Ολυμπιακού ώστε να έρθει στο ΣΕΦ το βράδυ της Τετάρτης (10/11) ώστε να στηρίξει την ομάδα. Άλλωστε, η μικρή προσέλευση των φιλάθλων στο προηγούμενο ματς με την Μάλαγα προβλημάτισε αρκετούς: "Για όλους τους παίκτες, η παρουσία του κόσμου είναι κάτι το ξεχωριστό και μας δίνει ενέργεια. Θέλουμε να δούμε ένα ΣΕΦ γεμάτο, ακόμη περισσότερο, σε σχέση με το παιχνίδι με την Ρεάλ. Μας λείπει ο κόσμος μας και είναι ωραίο να παίζουμε μπροστά στους οπαδούς μας, καθώς δημιουργούν στην εξέδρα μία ωραία ατμόσφαιρα και μας βοηθάνε με τον τρόπο τους".


RedPlanet.gr - Τρίποντα Παπανικολάου...
Ανέβηκε από redplanetgr. - Περισσότερα επαγγελματικά, αθλητικά και εκπαιδευτικά βίντεο.

Παπανικολάου: "Να κάνουμε το ματς εύκολο, όπως με την Μάλαγα"

O MVP της προηγούμενης αναμέτρησης με αντίπαλο την Μάλαγα, σχολίασε για το ματς με την Σαρλερουά: "Θέλουμε τη νίκη απέναντι στην Σαρλερουά, να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι, όπως κάνουμε μέχρι στιγμής στην Ευρωλίγκα στο ΣΕΦ, να παίξουμε σωστά, ώστε να κάνουμε πιο εύκολη την δουλειά μας. Ο προπονητής μας, μας έδειξε κάποια πράγματα στην προπόνηση και αυτά εμείς θα πρέπει να τα κάνουμε στο γήπεδο. Δεν είναι σίγουρο ότι θα κερδίσουμε την Σαρλερουά, άλλωστε κανείς δεν πίστευε πως θα χάναμε στο Μπάμπεργκ και είδατε τι συνέβη", δήλωσε αρχικά ο Έλληνας φόργουορντ και συνέχισε, λέγοντας...



RedPlanet.gr - Papanikolaou (2)
Ανέβηκε από redplanetgr. - Ανακαλύψτε τα πιο καινούρια και καλύτερα αθλητικά βίντεο.
"Εμείς θα πρέπει να μπούμε στο γήπεδο σοβαροί, να κάνουμε στο παρκέ αυτά στα οποία έχουμε δουλέψει στην προπόνηση και κυρίως να παίξουμε δυνατά στην άμυνα, καθώς από εκεί έχουμε μάθει να κερδίζουμε τα παιχνίδια. Όπως κάναμε εύκολο να φαίνεται το παιχνίδι με την Μάλαγα, έτσι πρέπει να κάνουμε και κόντρα στην Σαρλερουά. Βέβαια, αυτό είναι θέμα συγκέντρωσης και θέμα δύναμης. Δεν έχουμε πιάσει ακόμη τον αγωνιστικό ρυθμό που θέλουμε και προσωπικά ξέρω, όσον αφορά εμένα, πως έχω πολλά σκαμπανευάσματα στο παιχνίδι μου και αυτό που προσπαθώ είναι να αποκτήσω σταθερότητα στην απόδοση μου. Δεν θα αφήσω, όμως, αυτό να με επηρεάσει",
τόνισε ο Κώστας Παπανικολάου.



RedPlanet.gr - Papanikolaou (3)
Ανέβηκε από redplanetgr. - Βίντεο από μπάσκετ, μπέιζμπολ και πάλη.


Γκόρντον: "Κάνω, ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής μου"

O Tζαμόν Γκόρντον, μίλησε τόσο για το παιχνίδι με την Σαρλερουά, όσο και για την δική του απόδοση: "Όλα τα παιχνίδια της Ευρωλίγκας είναι δύσκολα, οπότε περιμένω ένα δυνατό ματς. Θα πρέπει να έχουμε συγκέντρωση στο παιχνίδι μας, να παίξουμε καλή άμυνα, ώστε να μας δώσει ενέργεια για να λειτουργήσουμε καλύτερα στην επίθεση, για να φτάσουμε στη νίκη. Ξέρω κάποιους παίκτες της Σαρλερουά, τους οποίους τους αντιμετώπισα στο παρελθόν, όταν έπαιζα στο Κολλέγιο. Στο ματς με τον Πανιώνιο, εγώ αυτό που κοίταξα να κάνω, ήταν να παίξε και να κάνω την δουλειά μου σωστά, αυτά που μου ζητάει ο προπονητής μου. Σίγουρα είναι ευχάριστο, όταν καταφέρνεις να σημειώνεις πόντους στην επίθεση, αλλά το σημαντικό είναι να εκπληρώνεις τις εντολές του προπονητή.

RedPlanet.gr - Gordon
Ανέβηκε από redplanetgr. - Βίντεο από μπάσκετ, μπέιζμπολ και πάλη.
Όσον αφορά για τον νέο του ρόλο, ο Αμερικανός γκαρντ, δήλωσε: "Tiς προηγούμενες χρονιές, είχα την δυνατότητα να έχω περισσότερη ώρα την μπάλα στα χέρια μου, με αποτέλεσμα να αποκτάω ρυθμό μέσα στο ματς, ωστόσο ρυθμό μπορώ να βρω, ακόμη και με το να δώσω μία ασίστ, ή παίζοντας μία καλή άμυνα. Εγώ κοιτάω να κάνω σωστά ό,τι μου ζητάει ο προπονητής μου και να ανταπεξέλθω στον ρόλο που μου δίνει, με σκοπό να βοηθήσω την ομάδα, αυτή είναι η ουσία. Στο Μαρούσι πέρασα καλά, το αγαπάω, αλλά αυτό που ζω στον Ολυμπιακό, δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Είναι ωραία η αίσθηση ότι μπορώ να κερδίσω όλα τα ματς, και στον Ολυμπιακό έτσι αισθάνομαι".

Για το γεγονός πως ομάδες όπως οι ΤΣΣΚΑ, ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός έχουν χάσει παιχνίδια, σχολίασε: "Oι λεγόμενες μικρές ομάδες είναι φανερό πως βελτιώνονται κάθε χρόνο, το ρόστερ τους δυναμώνει, παίρνουν καλούς παίκτες και τι σίγουρο είναι πως
δεν είναι τόσο εύκολο, όσο παλιότεραμ να πάρει τη νίκη μία μεγάλη ομάδα, όταν αντιμετωπίζει κάποια αδύναμη. Το έζησα και το κατάλαβα και εγώ πέρυσι όταν έπαιζε στο Μαρούσι. Οι παίκτες των μικρότερων ομάδων, έχουν διάθεση και τα δίνουν όλα στο γήπεδο".