ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Ο... χειρότερος και ο παραπονεμένος!

Ο... χειρότερος και ο παραπονεμένος!

Μεγάλο κατόρθωμα για τον Ζεσουάλδο Φερέιρα, ο οποίος ψηφίστηκε μέσα στους πέντε χειρότερους Πορτογάλους τεχνικούς μέσα στο 2010, ενώ ο Ντάνι Φερνάντες ονειρεύεται να παίξει στην Πόρτο, καθώς δεν βλέπει προκοπή στο "τριφύλλι".
Λες και έχει προηγούμενα με τον Παναθηναϊκό η "Record" και εις διπλούν... κάρφωσε τους πράσινους τόσο με το "κατόρθωμα" του Ζεσουάλδο Φερέιρα όσο και με τα παράπονα του Ντάνι Φερνάντεζ.
Αναφορικά με τον Πορτογάλο τεχνικό, σύμφωνα με την εφημερίδα της πατρίδας του είναι μέσα στο Top-5 των χειρότερων προπονητών της χώρας για το 2010, καθώς τα έκανε μαντάρα στη Μάλαγα, ενώ δεν μπορεί να πει κανείς ότι τα πάει καλά και στον πάγκο του "τριφυλλιού".


Μαζί με τους Λαουρεντίνο Ντίας, Κάρλος Κεϊρόζ, Βανέσι Φερνάντες και Ζοσέ Εντουάρντο Μπετενκούρ, βρίσκουμε και τον Φερέιρα. Βέβαια, οι πράσινοι τον διάλεξαν και αυτοί θα τον κρίνουν για το τωρινό του πέρασμα. Όσο και αν κρατήσει.

Δεν αντέχει άλλο ο Ντάνι Φερνάντες!

Από εκεί και πέρα, η εν λόγω εφημερίδα φιλοξένησε δηλώσεις του Ντάνι Φερνάντες, ο οποίος δεν αντέχει άλλο να σκουπίζει το "καρεκλάκι" του πάγκου ή της εξέδρας. Άλλωστε, σε πολλά παιχνίδια δεν είναι καν στην αποστολή ο Πορτογάλος τερματοφύλακας: "Δεν έχω ευκαιρίες στον Παναθηναϊκό, δεν μπορώ να δείξω την αξία μου, πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Δουλεύω καλά και θέλω να παίζω, είμαι σε μια ηλικία που δεν μπορώ να κάθομαι στον πάγκο".

Για το μέλλον, θα ήθελε να παίξει στην Πόρτο (νέος Σισέ και αυτός...): "Πρέπει να εξετάσω όλες τις ευκαιρίες που θα μου παρουσιαστούν. Φυσικά και θα ήθελα να παίξω στη Πορτογαλία και την Πόρτο, είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Αγαπάω την Πορτογαλία, είμαι Πορτογάλος και θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία".

Επιπλέον, εγκωμίασε τον Ζεσουάλδο Φερέιρα (μάλλον δεν είχε μάθει για την ψηφοφορία), λέγοντας πως έχει μεγάλη εμπειρία και έχει κάνει σημαντική δουλειά στην Πόρτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου