ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Τέλος από τον Βόλο ο Μπέος!

Τέλος από τον Βόλο ο Μπέος! 

16/03/2011

Την αποχώρηση του στο τέλος της σεζόν προανήγγειλε ο μεγαλομέτοχος των «Θεσσαλών»!

Ο Αχιλλέας Μπέος, μετά και την κριτική που ασκήθηκε στο πρόσωπο του από μερίδα οπαδών της ομάδας του ύστερα από την αποτυχία του Ολυμπιακού Βόλου να προκριθεί στον τελικό του Κυπέλλου, ανακοίνωσε ότι πουλάει τις μετοχές του και αποχωρεί!
/www.thrylos.gr
«Παραχωρώ τις μετοχές μου στον δήμο Βόλου. Αν κάποιοι δεν θέλουν τον Ολυμπιακό Βόλου στην πρώτη Εθνική, αλλά στην Γ’ και τη Δ’ που είχαν συνηθίσει, ας έρθουν να καταθέσουν πρόταση, καθώς όλοι οι παίκτες της ομάδας πωλούνται από ένα ευρώ μέχρι όσα διαθέτουν. Εμένα ο πατέρας μου είναι άρρωστος και έχει το πολύ δυο μήνες ζωής. Ορκίζομαι στη ζωή του πως εγώ του χρόνου δεν θα είμαι στον Βόλο», δήλωσε ο Αχιλλέας Μπέος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου