ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Ντουντού: «Να είμαι 100% έτοιμος»

Ντουντού: «Να είμαι 100% έτοιμος»



  • 21 Απριλίου, 2011
Eτοιμος να πετύχει με την Ατλέτικο Μινέιρο είναι ο Ντουντού, που δηλώνει ότι θέλει να είναι 100% έτοιμος στην έναρξη του πρωταθλήματος.

Ένας μήνας απέμεινε για την έναρξη του πρωταθλήματος Βραζιλίας και ο Ντουντού συνεχίζει τις προπονήσεις με στόχο να είναι έτοιμος να προσφέρει τα μέγιστα στη νέα του ομάδα, Ατλέτικο Μινέιρο.

«Έχω ένα μήνα μπροστά μου για να προετοιμαστώ, να βελτιωθώ σε επίπεδο φυσικής κατάστασης και να μάθω τα συστήματα της ομάδας. Θέλω να είμαι στο 100% όταν θα αρχίσει το πρωτάθλημα«, δήλωσε ο Βραζιλιάνος μέσος για να συμπληρώσει:

«Αγωνίστηκα επτά χρόνια μακριά από τη Βραζιλία, σε Ιαπωνία, Γαλλία, Ρωσία και Ελλάδα. Συμμετείχα σε πολλές προετοιμασίες στην Ευρώπη και προπονήθηκα σε διάφορες εγκαταστάσεις. Οι υποδομές στην Ατλέτικο Μινέιρο και οι άνθρωποι που εργάζονται στο προπονητικό τιμ άριστοι επαγγελματίες. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ κι έχω μεγάλο κίνητρο«।

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου