ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Φετφατζίδης: Θα είμαι καλύτερος του χρόνου

Στην εφημερίδα "Πρωταθλητής" μίλησε ο Γιάννης Φετφατζίδης, ο οποίος αναφέρθηκε στην κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος από τον Ολυμπιακό, ενώ περιμένει πως και πως τα μελλούμενα, ούτως ώστε να ζήσει ανάλογες στιγμές και στο μέλλον με τη ριγωτή ερυθρόλευκη φανέλα.
 


 Αυτή ήταν η πρώτη Κούπα για τον "Μέσι" του Θρύλου, ο οποίος μεταξύ άλλων  μίλησε και για τον Άριελ Ιμπαγάσα, από τον οποίον μπορεί να μάθει πάρα πολλά πράγματα. Επιπλέον, δεν θα μπορούσε να αφήσει εκτός κουβέντας και τον πρωτεργάτη της φετινής επιτυχίας, Ερνέστο Βαλβέρδε, ενώ είπε πως του χρόνου θα είναι καλύτερος σε σχέση με αυτή την αγωνιστική περίοδο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


Για την φετινή σεζόν:
«Ήταν μια σχεδόν γεμάτη χρονιά για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν μπορεί να υπάρχει κάποιο άλλο συναίσθημα. Εύχομαι να έχουμε την υγεία μας πάνω απ’ όλα και να πετυχαίνουμε τους στόχους μας».

Για την αγαπημένη του θέση
: «Για μένα, η θέση που μου ταιριάζει είναι δεξιά. Είναι γεγονός. Από εκεί και πέρα, όμως, ο προπονητής μπορεί να με βάλει όπου θέλει και εγώ θα δώσω και πάλι τον καλύτερο μου εαυτό».

Για
τα όνειρά του:
 «Εύχομαι να παίρνουμε κάθε χρόνο το πρωτάθλημα γιατί είναι η κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα ο Ολυμπιακός. Προσωπικός μου στόχος είναι επίσης ο ίδιος και έχει ο Θεός. Από εκεί και πέρα βλέπουμε. Να είμαστε πάνω απ’ όλα καλά, Πρωτάθλημα, Κύπελλο, καλές εμφανίσεις και όσο το δυνατόν περισσότερες κούπες».

Για
το γκολ επί της Λάρισας και τον τρόπο με τον οποίο το πανηγύρισε
Το ήθελα πολύ αυτό το γκολ. Είναι γεγονός αυτό. Το έψαχνα πολύ. Είχα τρία δοκάρια φέτος και είχα τρελαθεί. Τέλος καλά, όλα καλά».

Για
τη νέα χρόνια:
«Θέλω να πιστεύω ότι θα είμαι καλύτερος. Θα τα δώσω όλα στην προετοιμασία γιατί είναι το παν. Πιστεύω ότι θα βελτιωθώ. Θα είμαι καλύτερος».

Για
το θέμα που είχε προκύψει με τις δηλώσεις σχετικά με τον Ερνέστο Βαλβέρδε:
 «Πιστεύω ότι ο κ. Βαλβέρδε είναι ο καταλληλότερος για τον Ολυμπιακό. Μας έχει βοηθήσει πολύ. Δείχνει διάθεση στις προπονήσεις. Είναι επαγγελματίας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα μείνει. Δεν τίθεται ζήτημα ότι εγώ μπορεί να είμαι στεναχωρημένος ή τσακωμένος και άλλα τέτοια πράγματα. Προς Θεού. Δεν είναι δυνατόν. Προχωράμε με τον κ. Βαλβέρδε και είμαστε πολύ χαρούμενοι».

Για
τον Άριελ Ιμπαγάσα
: «Μου μαθαίνει πάσες. Τον θαυμάζω. Είναι απίστευτος ποδοσφαιριστής. Έχει πολύ μυαλό. Πιστεύω ότι όλοι θα ήθελαν να μοιάσουν στον Άριελ».

Για
το ποιον θα ξεχώριζε σαν MVP του φετινού Ολυμπιακού:
«Δύο νομίζω ήταν οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού φέτος. Ο Κέβιν Μιραλάς και ο Άριελ Ιμπαγάσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου