ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Νικοπολίδης: «Μου κόπηκαν τα γόνατα»

Νικοπολίδης: «Μου κόπηκαν τα γόνατα»








19 Απριλίου, 2011

Τον απολογισμό μιας μεγάλης καριέρας έκανε ο Αντώνης Νικοπολίδης μιλώντας μετά το τελευταίο του παιχνίδι.

Ενας ακόμα μεγάλος αρχηγός του Ολυμπιακού μίλησε για όλα τα θέματα αλλά αναφέρθηκε ειδικά στην στιγμή της αλλαγής του. Ηταν η τελευταία φορά που είδαμε τον μεγάλο Αντώνη να φοράει τα γάντια του…

Για την καριέρα του:

«Πιστεύω ότι κλείνω την καριέρα μου με τον καλύτερο τρόπο. Κάθε άνθρωπος, κάθε επαγγελματίας, θα ήθελε να τελειώσει με ένα ζεστό χειροκρότημα από τον κόσμο και από τους συμπαίκτες του. Δεν μετάνιωσα ποτέ που έφυγα από τον Παναθηναϊκό. Ήταν μια δύσκολη στιγμή όταν έφυγα από εκεί αλλά και όταν ήρθα εδώ γιατί έπρεπε να αποδείξω και την αξία μου και ότι ήρθα για να κάνω καριέρα και όχι για να είμαι περαστικός. Ήθελα να προσφέρω και ο Ολυμπιακός, ο κόσμος και η διοίκηση ήταν κοντά μου και με βοήθησαν να πετύχω όλα αυτά που πέτυχα στο διάστημα που είμαι στην ομάδα».

Για Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό:

«Δεν υπάρχει ζυγαριά για μένα, μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού. Το έχω ξαναπεί. Για μένα ο Παναθηναϊκός ήταν το σχολείο, έμαθα εκεί τι σημαίνει επαγγελματίας και ποιες είναι οι δυσκολίες μιας μεγάλης ομάδας. Στον Ολυμπιακό έζησα αυτά που ήθελα να ζήσω σαν ποδοσφαιριστής. Το μυστικό της μακροζωίας ως ποδοσφαιριστής; Η θέση του τερματοφύλακα το ευνοεί αυτό και έχουμε πολλά παραδείγματα. Πιστεύω ότι όλα είναι στο μυαλό. Η καθημερινή προπόνηση, σωστή ζωή και επαγγελματικότητα σε βοηθάνε να παίξεις πολλά χρόνια. Σίγουρα και η τύχη και ο Θεός που μου έδωσαν βοήθεια να αντεπεξέλθω¨».

Για το αν θα μπορούσε να συνεχίσει:

«Δεν θα μπορούσα να παίξω άλλη μια σεζόν. Είχα ουσιαστικά τελειώσει από πέρυσι. Ήθελα να κλείσω από το περασμένο καλοκαίρι. Η πρόκληση όμως μιας νέας χρονιάς και μιας μεγάλης αλλαγής για τον Ολυμπιακό και από τη στιγμή που μου ζητήθηκε να μείνω και να βοηθήσω, δεν το σκέφτηκα καθόλου αποφάσισα να συνεχίσω για ένα ακόμα χρόνο. Πλέον δεν με ακούει το σώμα μου, δεν νιώθω αυτός που ήμουνα πριν από ενάμιση χρόνο και πιστεύω ότι είναι καλύτερα για όλους μας να τελειώσω και να βρει και ο Ολυμπιακός κάτι καλύτερο και εγώ να αλλάξω σελίδαστη ζωή μου και να ψάξω να βρω κάτι άλλο που θέλω να κάνω. Έχω φτάσει στα 41 μου, τα έχω ζήσει όλα και δε νομίζω να μου λείψει τίποτα εκτός από το παιχνίδι. Από τίτλους και από μεγάλες επιτυχίες τα έχω ζήσει όλα. Δεν είμαι πλεονέκτης. Η πρόθεσή μου είναι να παραμείνω στο χώρο. Δεν έχω προτείνει κάποιοντερματοφύλακα στον Ολυμπιακό. Δεν μου αρέσει να κάνω υποδείξεις».

Για τον φετινό τίτλο:

«Ο φετινός τίτλος ήταν από τους πιο εύκολους. Και την χρονιά του Τροντ Σόλιντ αλλά και την πρώτη του Βαλβέρδε το πήραμε σχετικά εύκολα. Δεν ζοριστήκαμε σχεδόν καθόλου. Αν με ρωτήσεις ποια χρονιά ξεχωρίζω, σίγουρα ήταν η πρώτη μου εδώ που πήραμε το νταμπλ της σεζόν 2004-2005″.

Για τον ποιος τον βοήθησε περισσότερο:

«Αυτός που με βοήθησε πραγματικά να γίνω αυτό που είμαι ήταν ο πατέρας μου. Έχει πεθάνει εδώ και είκοσι χρόνια. Ήταν η έμπνευσή μου. Ο τρόπος ζωής του, ο τρόπος που μεγάλωσε εμένα και τα αδέρφια μου ήταν η έμπνευσή μου. Εγώ δούλευα σκληρά αυτά τα χρόνια για να μπορώ να αποδίδω αυτά που αποδίδω. Και φυσικά η οικογένειά μου που με ηρεμεί και με ισορροπεί σαν άνθρωπο. Ειδικά στις καλές στιγμές στις οποίες ξέρεις, χάνεις το μυαλό σου. Εκεί με βοήθησε η οικογένειά μου».

Για την συνέχεια του Ολυμπιακου:

«Ο Ολυμπιακός είναι σε μια ανοδική πορεία, έχει μια διοίκηση η οποία είναι από το πρωί ως το βράδυ δίπλα στην ομάδα, έχει έναν προπονητή από την αρχή, έχει ένα καλό κορμό και αν μου ζητούσατε να βάλουμε ένα στοίχημα τώρα για το ποιος θα πάρει τον τίτλο την επόμενη σεζόν θα πόνταρα στον Ολυμπιακό. Το μεγάλο ερώτημα είναι η Ευρώπη. Το πόσο ανταγωνιστική θα είναι η ομάδα εκεί, κάτι το οποίο θα πρέπει να το δούμε τη νέα χρονιά».

Για την αλλαγή του…:

«Η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα μου δεν ήταν η αποχώρηση. Σίγουρα όμως τη στιγμή της αλλαγής μου, μου κόπηκαν τα γόνατα. Πάντα προετοιμαζόμουνα για κάθε παιχνίδι και κάθε στιγμή, για τη συγκεκριμένη όμως, το αντίο μου, βρέθηκα απροετοίμαστος. Ίσως με λύγισαν τα όσα έζησα, η συμπεριφορά του κόσμου, των συμπαικτών μου, όλα».

Για το αν είχε κάποιο παράπονο:

«Δεν έχω παράπονο από τα όσα πέτυχα στην καριέρα μου। Πιστεύω ότι τα κέρδισα όλα. Αυτό που πραγματικά θα ήθελα να είχα καταφέρει ήταν να παίξω σε ένα πρωτάθλημα του εξωτερικού. Το μόνο πράγμα που μου έλειψε εντός εισαγωγικών. Δε νομίζω ότι ήταν λάθος, απλά δεν έτυχε».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου