ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΑΝΤΕ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ....

ANΤΕ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ....ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ....ΠΟΥ ΚΥΡΑ ...ΑΠΑΥΤΟΥΛΑ ΜΟΥ??? ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ??? ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ???

ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΣ ΜΑΥΡΟ (ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ) ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΘΗΜΕΝΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ Ε??? ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙNTERNASIONAL ΕΤΣΙ???

ΑΝΤΕ ...ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑΚΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΔΠΛΑ ΣΟΥ ....ΟΤΑΝ ΒΑΡΑΓΕ ΤΑ ΠΕΤΣΙΝΑ ΠΕΝΑΛΤΥ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΣΟΥΝΑ ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΚΙΑΥΤΟΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ??? ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΓΕ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΥΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΜΜΕΝΟ ΜΑΥΡΟ ΝΥΧΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕ Ε?
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ? ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ....

ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΛΑΤΣΙΟ ΚΥΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ...ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.....

ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΥΡΙΑ ΤΖΟΥΝΤ....ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ Ο ΑΝΤΡΟΥΛΗΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ??? ΣΕ ΚΑΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΝΑ ΠΛΕΝΕΙ ΡΟΥΧΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.....ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΕ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ....ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΑ -ΤΖΟΥΝΤ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝΑΖΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ????

ΟΤΑΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΕΝΕΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΥΡΑ ΑΠΑΥΤΟΥΛΑ ΜΟΥ..,..ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΟ ΝΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΧΑΛΑΝΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ....
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ....


«Ήταν ρατσιστές στην Ελλάδα…»

17/07/2011
«Ήταν ρατσιστές στην Ελλάδα…»
Οι ρατσιστικές επιθέσεις και η βία στα ελληνικά γήπεδα δεν θα… λείψουν στη σύζυγο του Τζιμπρίλ Σισέ, Τζουντ, η οποία μιλώντας σε ιστοσελίδα της Ουαλίας «έλουσε» τα όσα όμορφα συμβαίνουν στην Ελλάδα.

«Ήταν λυπηρό να ακούς ιαχές πιθήκων και να βλέπεις να πετάνε φουσκωτές μπανάνες στο γήπεδο σε κάποια εκτός έδρας παιχνίδια. Αυτό περιόρισε εμένα και τα παιδιά στο σπίτι στα περισσότερα εκτός έδρας ματς του Παναθηναϊκού. Υποθέτω πως αυτό γίνεται εδώ και δεκαετίας, αλλά με πειράζει όταν βλέπω τέτοια συμπεριφορά απέναντι στην οικογένειά μου», δήλωσε και πρόσθεσε:

«Μπορώ να πω ότι έχοντας δει το ποδόσφαιρο στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, η Ελλάδα έχει την πιο τεταμένη ατμόσφαιρα στα γήπεδά της. Αφήνοντας στην άκρη το θέμα του ρατσισμού, το βρίσκω πολύ άσχημο όταν οι φίλαθλοι μπορούν να εισβάλουν στον αγωνιστικό χώρο. Μπορείτε να φανταστείτε χιλιάδες οπαδούς να μπαίνουν στο γήπεδο και να τρέχουν κατά πάνω σου ή κατά πάνω του συζύγου σου;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου