ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Μέλμπεργκ: "Είμαι απολύτως εντάξει"

Μέλμπεργκ: "Είμαι απολύτως εντάξει"

21/08/2011

Πανέτοιμος είναι ο Όλοφ Μέλμπεργκ για την αναμέτρηση με την Ίντερ στην Γενεύη, αφού έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του και είναι έτοιμος να αγωνιστεί.

Ο "βράχος" του Ολυμπιακού μίλησε για το φιλικό με την ιταλική ομάδα, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως τα φιλικά βοηθάνε την ομάδα να φτιάξει τον χαρακτήρα της ενόψει των επίσημων υποχρεώσεων.

Για το φιλικό με την Ίντερ, είπε:
«Έχω παίξει εναντίον της Ίντερ. Δεν έχω όμως και κάποιες καλές, ιδιαίτερες αναμνήσεις από τα ματς αυτά. Ήταν πολύ καλή η Ίντερ τότε. Ανέβαινε συνεχώς, είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα και πήγαινε για το Champions League. Είχαν και τον φίλο και συμπατριώτη μου, Ιμπραΐμοβιτς, τότε. Ήταν πολύ καλή ομάδα».

Για το αν αποτελεί πρόβα Champions League, τόνισε:
«Εκ των πραγμάτων μπορείς να πεις πως είναι πρόβα τζενεράλε αφού είναι το τελευταίο φιλικό, τόσο πριν από την Ευρώπη, όσο και πριν το πρωτάθλημα. Από την άλλη όμως, είναι απλώς ένα φιλικό προετοιμασίας».

Για τον βαθμό ετοιμότητάς του, δήλωσε:
«Είμαι απόλυτα εντάξει για να παίξω αν το αποφασίσει ο προπονητής. Συμμετείχα κανονικά στις δυο τελευταίες προπονήσεις».

Για τα ματς προετοιμασίας του Ολυμπιακού, είπε:
«Όλα τα ματς σε βοηθούν να κάνεις χαρακτήρα. Ακόμα και αυτό στα Γιάννενα με τον ΠΑΣ. Όλα έχουν την αξία και την σημασία τους. Για μένα είναι όλα σημαντικά. Φυσικά τον χαρακτήρα τον φτιάχνεις παιχνίδι με παιχνίδι. Συνεχώς. Καθ’όλη τη διάρκεια της σεζόν και ειδικά στα επίσημα»
http://www.thrylos.gr/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου