ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Αμπντούν: "Δεν είναι εύκολο να σε γιουχάρουν"

Αμπντούν: "Δεν είναι εύκολο να σε γιουχάρουν"

Για το γκολ στην Τούμπα, τις αποδοκιμασίες που έχει δεχτεί από τον κόσμο του Ολυμπιακού και την προσπάθεια που κάνει για να αλλάξει την κατάσταση, μίλησε ο Τζαμέλ Αμπντούν.
Ο Αλγερινός σε δηλώσεις του στον Τύπο τόνισε πως δίνει τα πάντα για να αλλάξει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
"Καταλαβαίνω τι γίνεται και ότι ο κόσμος περιμένει περισσότερα. Ελπίζω να αλλάξω την εικόνα που έχουν για μένα. Παίζω με την καρδιά μου για να καταφέρω να βοηθήσω τον Ολυμπιακό.

Δίνω τα πάντα για να καταφέρω να ικανοποιήσω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου και ελπίζω με την εικόνα μου να καταφέρω να αλλάξω την άποψη που έχει ο κόσμος για μένα", είπε αρχικά Αμπντούν και συμπλήρωσε: "Για κανέναν δεν είναι εύκολο να τον γιουχάρει ο κόσμος.

Αλλά δεν μπορούμε να πούμε κάτι για αυτό. Το μόνο που πρέπει να κάνει ένας παίκτης είναι να προσπαθεί, να δίνει και την ψυχή του για να βελτιωθεί. Και αυτό προσπαθώ να κάνω.


Από δω και πέρα είναι στα χέρια μας το πρωτάθλημα και θέλουμε να το κατακτήσουμε. Θέλουμε να τελειώσουμε τη χρονιά με νίκες και έχουμε την ομάδα να το καταφέρουμε. Βλέπετε πόσο καλούς παίκτες έχουμε. Είμαι πολύ αισιόδοξος".

Τέλος, για το γκολ στην Τούμπα τόνισε: "Είμαι χαρούμενος πρωτίστως γιατί κερδίσαμε, όχι γιατί σκόραρα εγώ. Σε κάθε ματς προσπαθώ για το καλύτερο. Δεν ξέρω αν αυτό το γκολ ήταν το καλύτερο για μένα. Όλα τα γκολ που έχω βάλει τα θεωρώ σημαντικά".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου