ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Ντεσάν:«Σεβασμός στο θεσμό»

Ντεσάν:«Σεβασμός στο θεσμό»

12/5/2012
Ντεσάν:«Σεβασμός στο θεσμό»
Τη βεβαιότητα του ότι οι παίκτες της Μαρσέιγ δε θα παρουσιαστούν αδιάφοροι στο παιχνίδι κόντρα στην Οσέρ, για την προτελευταία αγωνιστική της Ligue 1, εμφανίστηκε ο Ντιντιέ Ντεσάν. Ο Γάλλος τεχνικός υποστήριξε ότι θα σεβαστούν το θεσμό και τους φιλάθλους τους, και θα τα δώσουν όλα για να πάρουν τους τρεις βαθμούς, παρόλο που δεν υπάρχει βαθμολογικό κίνητρο.

«Έχω ζητήσει από τους παίκτες μου να σεβαστούν το θεσμό, το παιχνίδι και τον αντίπαλο. Είμαι σίγουρος ότι το έχουν συνειδητοποιήσει και θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων» δήλωσε ο 44χρονος προπονητής των Μασσαλών και συνέχισε:

« Δε θα ευθυνόμαστε εμείς για το αν θα υποβιβαστεί η Οσέρ. Θα φταίει η κακή της παρουσία στα προηγούμενα παιχνίδια».

Τέλος όσον αφορά το μέλλον του στον πάγκο των «Φωκαέων» σχολίασε: «Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Έχω δυο χρόνια ακόμη συμβόλαιο. Ανά πάσα στιγμή είμαι στη διάθεση του προέδρου, αν θέλει να μιλήσουμε».
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου