ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Μάντζαρης: "Μου δίνετε κουράγιο για τη δύσκολη συνέχεια"

Μάντζαρης: "Μου δίνετε κουράγιο για τη δύσκολη συνέχεια"

Ο Βαγγέλης Μάντζαρης ευχαρίστησε μέσω facebook τους φιλάθλους του Ολυμπιακού για τα μηνύματα συμπαράστασης προς τον ίδιο, έπειτα από το σοβαρό τραυματισμό που υπέστη στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Ο Βαγγέλης Μάντζαρης θα μείνει εκτός γηπέδων για περίπου έξι μήνες λόγω ρήξης χιαστών και το πλήγμα για τον Ολυμπιακό είναι δεδομένο. Ωστόσο, ο κόσμος της ομάδας στέκεται στο πλευρό του 23άχρονου παίκτη, ο οποίος ευχαρίστησε τους φιλάθλους για τα μηνύματα στήριξης προς το πρόσωπό του.

Ο Έλληνας γκαρντ του Ολυμπιακού ανήρτησε μήνυμα στο προφίλ που διατηρεί στο facebook, με το οποίο ευχαριστεί τους φιλάθλους για τη συμπαράστασή τους.

Αναλυτικά το μήνυμα του Βαγγέλη Μάντζαρη:

"Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους από τα βάθη της καρδιάς μου για τις ευχές και τη στήριξή σας σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή της ζωής μου!!!! Μου δίνετε κουράγιο για τη δύσκολη συνέχεια που ακολουθεί και για την ψυχολογική μου κατάσταση!!!!

Σας υπόσχομαι πως θα βρω το κουράγιο και θα βάλω τα δυνατά μου για να επιστρέψω όσο πιο γρήγορα μπορώ και να κάνω αυτό που αγαπώ όσο τίποτα στη ζωή μου!!!! Και υπόσχομαι στους φιλάθλους του Ολυμπιακού πως θα κάνω τα πάντα για να φορέσω όσο πιο γρήγορα τη φανέλα με τα ερυθρόλευκα και να σας κάνω υπερήφανους!!!!".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου