Νίλσεν: "Με απασχολούν οι τίτλοι"
Ο Αυστραλός σέντερ του Ολυμπιακού αναφέρθηκε στην πρώτη του συνάντηση με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς, στην περίοδο προσαρμογής του, στο δικό του στυλ παιχνιδιού, στο ματς με τη Ρεάλ και φυσικά στον υπέροχο ερυθρόλευκο κόσμο. "Σε αυτή την περίοδο της καριέρας μου το μόνο που με απασχολεί είναι οι τίτλοι. Έφτασα στα 32 μου και δεν με ενδιαφέρουν τα στατιστικά ή το επόμενο συμβόλαιο. Εκείνο που θέλω είναι να αξιοποιήσω την ευκαιρία που μου προσφέρει ένας σύλλογος όπως ο Ολυμπιακός και να διεκδικήσω όλους τους τίτλους. Με τον χρόνο που μου απομένει στα γήπεδα, θα ήταν υπέροχο αν κατακτούσαμε φέτος την Ευρωλίγκα. Η πρεμιέρα με την Ρεάλ αποτελεί κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε μία μεγάλη σεζόν η οποία ξεκινά", τόνισε αρχικά ο 32χρονος άσος του Θρύλου. Για την πρώτη συνάντηση με τον Ίβκοβιτς, είπε "Ήταν λίγο περίεργο το γεγονός ότι συναντηθήκαμε με τον κόουτς στην Τουρκία πριν δουλέψουμε μαζί στην Ελλάδα. Τα είπαμε για λίγο, αφού μας περιμένουν δύο χρόνια συνεργασίας και συμφωνήσαμε να πούμε πιο πολλά στην Αθήνα όταν αρχίσει η δουλειά με τον Ολυμπιακό. Μετά μας νίκησε δυστυχώς. Παρά την απογοήτευσή μου, παρακολούθησα τα τελευταία λεπτά τον Μίλος και τον Μάρκο για να δω σε τι επίπεδο βρίσκονται οι συμπαίκτες μου. Τους έβλεπα από τον πάγκο για περισσότερο χρόνο από όσα θα ήθελα". Για την περίοδο προσαρμογής, απάντησε: "Στον Ολυμπιακό πέρασα πλέον την περίοδο προσαρμογής, από την πρώτη στιγμή όμως κατάλαβα πως διαθέτουμε πολύ ταλέντο, σίγουρα πρόκειται για την πιο ταλαντούχα ομάδα που έπαιξα ποτέ. Με τον καιρό θα βρίσκουμε όλοι τον ρυθμό μας. Έχουμε εκπληκτικούς περιφερειακούς από τους καλύτερους του κόσμου. Οι ψηλοί επίσης βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο οπότε όλοι πρέπει να προσαρμοστούμε στο στυλ του Ίβκοβιτς. Θα γινόμαστε καλύτεροι με τον χρόνο". Για το στυλ παιχνιδιού του, τόνισε: "Στις άλλες ομάδες έπρεπε να πασάρω περισσότερο. Όταν όμως βρίσκεσαι δίπλα σε τόσο ποιοτικούς παίκτες οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα τον τρόπο οργάνωσης, ο ρόλος μου σε αυτό το σημείο θα είναι περιορισμένος. Από την άλλη πλευρά, δεν πρόκειται να αλλοιώσω το στυλ παιχνιδιού μου κάνοντας παράλληλα τις δουλειές τις οποίες χρειάζεται η ομάδα".Για τη Ρεάλ Μαδρίτης, εξέφρασε την εξής άποψη: "Η Ρεάλ διαφέρει σε πολλά σημεία σε σχέση με την περυσινή σεζόν. Μιλάμε για εντελώς διαφορετική ομάδα με μόνο τους μισούς παίκτες να συνεχίζουν. Ο Μεσίνα προσπαθεί να δημιουργήσει ένα σύνολο χωρίς να στηρίζεται στις προσωπικότητες. Συνεχίζουν να διαθέτουν πολύ ταλέντο με νέο πλέι μέικερ τον Ροντρίγκεθ αντί του Πριτζιόνι. Θα είναι πραγματικά ενδιαφέρον να τον δούμε πάλι στην Ευρώπη μετά την θητεία του στο ΝΒΑ συν τις άλλοις υπάρχουν ο Γιουλ, ο Γκαρμπαχόσα, ο Ρέγιες παιδιά που αποτελούν τον πυρήνα της Ρεάλ". Τέλος, είπε για τον κόσμο του Ολυμπιακού: "Δεν υπάρχει καμία σύγκριση των φίλων του Ολυμπιακού με τους Αυστραλούς. Στην πατρίδα αγαπάμε το μπάσκετ, δυστυχώς όμως το ενδιαφέρον επικεντρώνεται πιο πολύ στο αυστραλιανό ποδόσφαιρο επί παραδείγματι. Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούν ατμόσφαιρα οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού είναι εκπληκτικός. Έχω παίξει μόλις έναν αγώνα με την νέα μου ομάδα για το κύπελλο, αγώνας μικρότερης σημασίας από την Ευρωλίγκα ή τα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, και πάλι όμως η ατμόσφαιρα ήταν υπέροχη. Περιμένω την πρεμιέρα μας στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας".