ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

«Δεν υπάρχει παράγκα από το ’96»!

«Δεν υπάρχει παράγκα από το ’96»! 

28/11/2012

«Δεν υπάρχει παράγκα από το ’96»! 
Δήλωση, η οποία δεν θα ηχήσει καλά στα αυτιά του κόσμου του Παναθηναϊκού έκανε ο επί σειρά ετών παράγοντας του «τριφυλλιού», Μάνος Μαυροκουκουλάκης.

«Δεν υπήρξε καμία παράγκα. Δεν θέλω να απαντήσω. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω», είπε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 σε ερώτηση του Τάσου Νικολογιάννη.

«Ο Βαρδινογιάννης δεν ασχολήθηκε ποτέ με την διαιτησία. Να πάει στο διάολο κι ακόμα παραπέρα ο Βερβεσός», συμπλήρωσε ο Mr Manos σε μία απολαυστική συνέντευξη.

Ο κ. Μαυροκουκουλάκης βγήκε στον αέρα της πρώτης αθλητικής συχνότητας της χώρας για να απαντήσει σε δηλώσεις του μέλους της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, κ. Βερβεσού. Ο τελευταίος είπε πως υπάρχει παράγκα στο ποδόσφαιρο και πως δεν είναι κάτι περίεργο, αφού και παλιότερα, επί εποχής Βαρδινογιάννη υπήρχε. Ο παλιός παράγοντας του «τριφυλλιού» θίχτηκε και βγήκε στους Αντώνη Καρπετόπουλο και Αντώνη Πανούτσο να δώσει απαντήσεις.

Διαβάστε όσα είπε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης:

«Σας παρακαλώ, μην υποβαθμίζετε αυτά που δήλωσε ο Βερβεσός. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε… πασαληψατέρ. Είναι διακεκριμένος δικηγόρος. Προσεκτικά να μιλήσουμε λοιπόν. Σε ότι αφορά εμένα, εγώ υπηρέτησα τον σύλλογο για 20-22 χρόνια. Μετά τον επαγγελματικό αθλητισμό του 79’, να ξέρετε, πως ο κύριος Βαρδής Βαρδινογιάννης όταν φοβόμασταν την διαιτησία, μας απαντούσε επί λέξει: “Να κάνετε την καλύτερη ομάδα παιδιά. Να βάζετε 4 και να σας ακυρώνουν τα 2”.

Από εκεί και πέρα, στην ολιγόμηνη περίοδο που συνεργάστηκα με τον Βγενόπουλο, ο Ανδρέας με ρώτησε: “Εγώ στο πρωτάθλημα, τι προστασία θα έχω για το "ευ αγωνίζεσθαι”. Εγώ αυτά ξέρω. Οπότε, ο Βερβεσος που βγήκε και είπε αυτά τα πράγματα χτες για την εποχή Βαρδινογιάννη, μπορεί να πάει στο διάολο και ακόμη παραπέρα. Και να μάθει να διοικεί κι ας μην ξέρει να δένει τα παπούτσια του. Δεν επιτρέπεται να μιλάει για νεκρούς και να σπιλώνει μνήμες χωρίς να ξέρει. Ρωτήστε όσους προπονητές είχαμε, τον Όσιμ, τον Γκμοχ, τον Δανιήλ, τον Ρότσα, όλους, τι τους έλεγε στα εβδομαδιαία μήτινγκ ο Βαρδής. Έχετε μάρτυρες».

Τάσος Νικολογιάννης: Κύριε Μαυροκουκουλάκη, εγώ μία ερώτηση μόνο έχω να κάνω. Δέχεστε πως από το 1996 και μετά υπήρχε παράγκα που βοήθησε τον Ολυμπιακό να παίρνει πρωταθλήματα;

«Εγώ δεν δέχομαι καμία παράγκα! Δεν με ενδιαφέρει αν υπήρξε. Δεν απαντάω. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω. Δεν θέλω να σας απαντήσω κύριε Τάσο. Δηλαδή, στον Πανούτσο περνάει η ραδιοφωνική μαγκιά; Επειδή ο Πανουτσος ξέρει την δουλειά του, ξέρει το αντικείμενο του και μπορεί να απαντήσει».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου