ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

«Είμαι κακός διαιτητής»

«Είμαι κακός διαιτητής»
Μάλλον ο Κάκος αρχίζει να κατανοεί πολλά, αφού τόνισε πως αν το πέναλτι που έδωσε στον ΠΑΟ δεν υπάρχει, τότε ο ίδιος είναι κακός διαιτητής.

 
Ο περίφημος αυτός ρέφερι, διαιτήτευσε την αναμέτρηση της ομάδας του Πανιωνίου με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό και τα έκανε όλα πάλι... ρημαδιό. Μας συγχωρείτε. Πράσινα τα έκανε. Προκειμένου να είναι μέσα στη διεκδίκηση του τίτλου η ομάδα του ΠΑΟ, αυτός καταλόγισε ένα πέναλτι το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ήταν.

Ο Κουμορτζί - νόμισε ο καημένος - πως ανέτρεψε τον Λέτο, παράβαση την οποία έδωσε ο Κάκος. Δεν υπήρχε φυσικά τίποτα λάθος, παρά μόνο το σφύριγμα του Έλληνα διαιτητή. Όπως ήταν φυσικό λοιπόν, μετά το τέλος του αγώνα, οι άνθρωποι του Πανιωνίου είχαν πάρα πολλά παράπονα και του είπαν αργότερα πως "όλα τα ριπλέι δείχνουν πως δεν είναι πέναλτι".

Και αυτός αποκρίθηκε. "Εγώ ήμουν τρία μέτρα μακριά. Αν δεν ήταν πέναλτι, πάει να πει πως είμαι κακός διαιτητής".

Κάκο, είσαι κακός διαιτητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου