ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΤΟ bam.gr γραφει για τα...εγκυρα site...-H AΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ALEX WEB RADIO/TV


Επεσαν οι μάσκες !


Σαφώς και από το bam.gr δεν διεκδικούμε τη σφραγίδα του «ουδέτερου» site.
Σαφέστατα είμαστε Ολυμπιακοί και δεν το κρύβουμε.
Ηρθε όμως η ώρα να δούμε ΠΟΙΑ site από αυτά που τα λέτε «έγκυρα», «αξιόπιστα», «ουδέτερα», έριξαν τις μάσκες και ειρωνεύτηκαν τον Θρύλο των γηπέδων;
Gazetta.gr
 
Κατά τους έξυπνους του gazetta.gr,  (τι πρωτότυπος τίτλος!) ούτε ο Μαρινάκης δεν θα έδινε το πέναλτι του Φουστέρ ! Τι λέτε μωρέ εξυπνοπούλια;
Δε μου λέτε, το πέναλτι στον Τοροσίδη, θα το έδινε ο φίλος σας ο Πατέρας ή ο Βγενό;
Ρωτάω κι εγώ με τη σειρά μου: Το katimagiko.gr ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ από το gazzeta;;;
Sport24.gr



Κατά τους αμέσως εξυπνότερους του 24, η «βούλα» του πρωτοπόρου έχει χρώμα άσπρο…. Αν μη τι άλλο, ο τίτλος είναι εξυπνος αλλά …
Αλλά….
Αλλά…
Ρωτάω ξανά κι εγώ με τη σειρά μου: Το RedPlanet.gr ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ από το sport24;;;
Να ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ δηλαδή τον Ολυμπιακό έχοντας τη σφραγίδα του «ουδέτερου» και να τον αποθεώνουν από το φιλο-Ολυμπιακό τους site……
Αυτά για να ξέρετε ΤΙ και ΠΟΥ το διαβάζετε.
Και για τους ΤΥΦΛΟΥΣ, σας δίνουμε και την πεναλτάρα στον Τοροσίδη που έκαναν ΓΑΡΓΑΡΑ οι «αμερόληπτοι»:

 
Eπειδη δεν θα ηθελα απλα να κανω αντιγραφη -επικοληση το θεμα που ανεδειξε το bam.gr και επειδη δεν γνωριζω λογω του οτι δεν ειμαι δημοσιογραφος αλλα απλα αρρωστος ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ποια site ανηκουν που και δεν με ενδιαφερει δηλαδη....εγω απορησα με την ταχυτητα που ποσταραν οι...αμεροληπτοι την ειδηση για το πεναλτυ του Φουστερ..και μετα απο λιγη ωρα δεν τους ηρθαν τα πραγματα οπως τα περιμεναν ο ορισμος της μουφας -πεναλτυ του Κακου τους ξεμπροστιασε και πραγματι ηταν αξιοθαυμαστοςο τροπος που το παρουσιασαν....εκει δεν αναφερθηκαν ουτε σε ...παραγκες ουτε πουθενα....απλα σε ενα διαιτητικο λαθος , ας αφησουμε η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΗ πως επλεξε το εγκωμιο του διαιτητη Κακου ...μεχρι καλο παιδι τον ειπαν !!!!!
Τελος παντων αυτα συνεβαιναν οσο τα θυμαμαι εγω και θα συνεχισουν να συμβαινουν οσον αφορα την δικη μου αποψη για το πεναλτυ Φουστερ και Λετο τα εγραψα χτες.....μπειτε να τα δειτε....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου