ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Χαβίτο: «Εγώ και ο Μέσι»




Χαβίτο: «Εγώ και ο Μέσι»



Ο Φρατσίσκο Χαβίτο μίλησε για την συνύπαρξή του στην Μπαρτσελόνα με τον Μέσι, τον Ινιέστα και τον Νταμιά, αλλά και τις προτάσεις από Βαλένθια και Αλαβές.
Ο Ισπανός άσος, που από την 1η Ιουλίου και για τα επόμενα τρία χρόνια – εκτός απροόπτου - θα είναι παίκτης του Ολυμπιακού, μίλησε στην ιστοσελίδα «lavozdegalicia.es» και αναφέρθηκε στα χρόνια που αγωνιζόταν με τους Μπλαουγκράνα.
Χαβίτο: «Εγώ και ο Μέσι»
«Εγώ, ο Μέσι και ο Νταμιά παίζαμε μαζί στην ομάδα. Ο Μέσι ήταν στο κέντρο, εγώ δεξιά ή αριστερά και από την απέναντι πλευρά ο Νταμιά. Όταν ο Μέσι δεν αγωνιζόταν με την πρώτη ομάδα της Μπαρτσελόνα, ήταν με εμάς. Θυμάμαι κι ένα ντέρμπι με την Εσπανιόλ που  μπήκα μέσα και σκόραρα», τονίζει ο 28χρονος άσος και πρόσθεσε:
«Είχα προσφορές για να αγωνιστώ στις δεύτερες ομάδες των Αλαβές και Βαλένθια. Εγώ ήθελα Αλαβές, αλλά τελικά πήγα στην Μπαρτσελόνα. Πήγα στα 17 μου εκεί και τον πρώτο μισό χρόνο τον αφιέρωσα στον εγκληματισμό μου. Μου πήρε μικρό χρονικό διάστημα. Εκεί βρήκα τους Σέρχιο Γκαρσία και Ινιέστα. Τα περισσότερα παιδιά από εκεί παίζουν τώρα στην Πριμέτα Ντιβιζιόν».
Για τον Ινιέστα δήλωσε: «Η παρέα μου με τον Ινιέστα ήταν μικρής διάρκειας, αφού τον πήραν κατευθείαν στη δεύτερη ομάδα της Μπαρτσελόνα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου