ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ρόμενταλ: "Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό"

Ρόμενταλ: "Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό"

Ο Ντένις Ρόμενταλ ήταν κατηγορηματικός στις δηλώσεις του καθώς διέψευσε με σχόλιο του στον Τύπο της Δανίας τις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί το καλοκαίρι από την ομάδα του Ολυμπιακού.
Εμφανώς ενοχλημένος από τα πρόσφατα δημοσιεύματα που τον στέλνουν εκτός Πειραιά, ο 32χρονος δεξιός χαφ-εξτρέμ των ερυθρολεύκων, ξεκαθάρισε πως δεσμεύεται με συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.
Παράλληλα εξέφρασε την απορία του  για τα σενάρια που έχουν κυκλοφορήσει στον ελληνικό Τύπο και όχι μόνο: "Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τα σενάρια αυτά. Δεν με επηρεάζει αυτό που γράφτηκε και η κριτική που μου γίνεται. Άλλωστε μιλάνε οι περισσότερες από 100 συμμετοχές μου στην εθνική ομάδα για το ποιος είμαι. Δεν ξέρω κάτι για αυτά τα σενάρια που ανέφεραν ότι θα φύγω από τον Ολυμπιακό", τόνισε χαρακτηριστικά ο Ρόμενταλ. Παράλληλα, ο πρώην παίκτης του Άγιαξ επανέλαβε: "Δεν υπάρχει κάτι μέχρι στιγμής, δεσμεύομαι με συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου