ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ALEX WEB RADIO/TV...NA ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΡΡΕΑΣΤΕΙ Ο ΤΖΙΜΠΡΙΛ ΣΙΣΕ.....

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ALEX WEB RADIO/TV...NA ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΙΡΡΕΑΣΤΕΙ Ο ΤΖΙΜΠΡΙΛ ΣΙΣΕ.....

Ο εκνευρισμός της Τζουντ Σισέ για το Πρώτο Θέμα.


Ο εκνευρισμός της Τζουντ Σισέ
Εξοργισμένη είναι η Τζουντ Σισέ σύμφωνα με δημοσιεύματα που την φέρουν να επηρρεάζει την ζωή του Τζιμπρίλ Σισέ.

Η σύζυγος του Γάλλου σούπερ σταρ των πρωταθλητών Ελλάδας απάντησε μέσω του λογαριασμού που διατηρεί στο «Twitter» και τόνισε αναφορικά με τις φήμες που τόνιζαν πως η ίδια επηρεάζει τόσο πολύ την ζωή του άνδρα της και ήταν αυτή που τον είχε παροτρύνει να κάνει τατουάζ το σήμα του Παναθηναικού στο πόδι του:

«Θεέ μου μόλις διάβασα ένα θέμα που υποτίθεται είναι για την ζωή μου. Χριστέ μου που τα βρίσκουν όλα αυτά; Μάλλον θα έχει ενδιαφέρον αν αυτοί οι άνθρωποι διαβάσουν την αλήθεια και αυτή θα φανεί το ίδιο δραματική. Μην πιστεύετε ότι διαβάζετε. Ευχαριστώ το Πρώτο Θέμα, αλλά το συγκεκριμένο άρθρο είναι 80% λάθος»
 ΚΑΛΑ Ε....ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΟΚΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΤΖΟΥΝΤ (απλα απαγορευεται το κοκκινισμα)ΟΤΙ ΓΡΑΨΑΤΕ ΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΕΠΙΡΡΕΑΣΕ ΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΣΙΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΦΙΑΞΕΙ ΤΟ...ΤΡΙΦΥΛΙ...ΤΙ ΘΕΛΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΙΤΕ??? ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΤΖΟΥΝΤ ΤΟΝ ΣΙΣΕ???ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ...Ο ΤΖΙΜΠΡΙΛΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...ΤΟ ΑΠΟΦΑ-ΣΙΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ...ΤΟ ΕΦΙΑΞΕ....ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ Ο ΤΖΙΜΠΡΙΛ ΣΙΣΕ ΕΠΙΡΡΕΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ  ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ???? ΣΙΣΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΈΙΣΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΑΚΑΡΗ ΜΟΥ...ΠΩΣ ΝΑ ΖΗΣΗΣ ΕΔΩ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου