ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

«Βρήκα το λιμάνι μου στον Ολυμπιακό»

«Βρήκα το λιμάνι μου στον Ολυμπιακό»

24/12/2011 
Ο Χοσέ Χολέμπας δήλωσε ότι είναι πολύ ικανοποιημένος στον Θρύλο και πως είναι περήφανος ως Ελληνας
Σίγουρος ότι ο Ολυμπιακός θα κατακτήσει το πρωτάθλημα δηλώνει ο Χοσέ Χολέμπας, ενώ συγχρόνως επισημαίνει πως του αρέσουν τα δύσκολα και παράλληλα είναι περήφανος ως Έλληνας.
ΧΟΛΕΜΠΑΣΕπίσης, μίλησε για τις φιλοδοξίες του, για τη φιλοσοφία του Βαλβέρδε ξεκαθαρίζοντας ότι… έχει βρει το λιμάνι του στον Θρύλο
Αναλυτικά η συνέντευξη στη Real News:
Σε μια περίοδο που αρκετοί Έλληνες μπορεί και να επέλεγαν την γερμανική υπηκοότητα λόγω οικονομικής κρίσης, εσύ διάλεξες να γίνεις Έλληνας. Γιατί;
«Όπως είναι γνωστό, έχω Έλληνα πατέρα, που με άφησε όταν ήμουν μικρός. Όντως η ελληνική γλώσσα είναι δύσκολη, ειδικά όταν δεν μεγαλώνεις με τον πατέρα σου να σου μιλάει συχνά και να μαθαίνεις. Είναι ενοχλητικό γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις τη γλώσσα. Μπορώ να πω ότι το είχα απωθημένο. Οι ρίζες μου είναι εδώ. Δεν ήταν δύσκολο να πάρω την απόφαση. Ήθελα να γίνω Έλληνας».
Αισθάνεσαι περήφανος ως Έλληνας;
«Φυσικά και είμαι περήφανος. Δεν είχα κρύψει ποτέ ότι είχα Έλληνα πατέρα όταν ήμουν στη Γερμανία. Όταν μου έκανε την πρόταση ο κ. Λίνεν να έρθεις την Ελλάδα είπα αμέσως ναι παρά το ότι είχα πρόταση από τη Γερμανία και ομάδες όπως η Έσεν και άλλες. Ήταν εύκολη η απόφαση να έρθω στον Ολυμπιακό. Εκτός του ότι ήθελα να έρθω στη χώρα που έχω ρίζες, ήταν και η πρόκληση μιας τόσο μεγάλης ομάδας. Ο Ολυμπιακός η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα, με διεθνείς υποχρεώσεις. Ήταν κίνητρο. Όπως είπα, ήταν εύκολη απόφαση για μένα., προσωπικά, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.»
Σου άρεσαν τα Τρίκαλα (βρέθηκε πρόσφατα για να τελειώσει τα γραφειοκρατικά και να πάρει το ελληνικό του διαβατήριο); Θα αγοράσεις κανένα σπίτι εκεί να πηγαίνεις διακοπές ή έχεις ήδη;
«Είναι όμορφα εκεί. Είναι όμορφη πόλη, μικρή .Το σπίτι είναι το τελευταίο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή. Εξάλλου, έχουμε συγγενείς. Οταν τελειώσω την καριέρα μου εδώ, θα πρέπει να γυρίσω Γερμανία όπου είναι η κόρη μου.»
Πριν από αρκετά χρόνια αναγκάστηκες να σταματήσεις το ποδόσφαιρο και να δουλέψεις και να ζήσεις την οικογένειά σου, θα έπαιρνες ξανά μία τέτοια απόφαση αν χρειαζόταν;
«Τότε ήμουν 18 χρονών και εκ των πραγμάτων ήμουν αναγκασμένος να το κάνω. Έπρεπε να βγάλω χρήματα για την κόρη μου, την οικογένειά μου. Την πήρα δύσκολα, αλλά συνειδητά την απόφαση αυτή. Ήταν τέτοιες οι συνθήκες στη ζωή μου, που έπρεπε να το κάνω. Τώρα θα πρόσεχα να μην έρθω σε αυτή την ανάγκη και να μη χρειαστεί να σταματήσω το πόδοσφαιρ0».
Όσον αφορά το πρωτάθλημα, φοβάσαι τον ΠΑΟ; Κερδίζει συνέχεια…
«Τι πάει να πει να φοβηθώ; Δεν φοβάμαι ποτέ και τίποτα στο ποδόσφαιρο. Είμαστε δυνατή ομάδα. Πιστεύω σε εμάς. Ο Παναθηναϊκός μπορεί να έχει συνεχόμενες νίκες, αλλά δεν θα συνεχίσει έτσι. Αποκλείεται να μείνει σε αυτό το επίπεδο μέχρι το τέλος. Θα έχει απώλειες, όπως είχε με τον Άρη. Εμείς πρέπει να είμαστε εκεί να τις εκμεταλλευτούμε. Είμαστε πρώτοι. Θα πρέπει να κοιτάμε τις δικές μας εμφανίσεις. Θα πρέπει να μείνουμε στο επίπεδο που είμαστε τώρα. Αν κερδίσουμε εμείς τα παιχνίδια μας, τα άλλα θα συμβούν από μόνα τους».
Στα δύσκολα ματς παίζεις στα χαφ, όπως παλιά. Σου αρέσει ή προτιμάς να παίζεις στην άμυνα;
«Η θέση μου είναι στην άμυνα. Εκεί αισθάνομαι καλά. Σε κάποια ματς έπαιξα μπροστά. Ο προπονητής πίστεψε ότι μπορώ να προσφέρω εκεί. Θα παίξω όπου μου πει. Η θέση που αισθάνομαι όμως πιο άνετα είναι στην άμυνα».
Το συμβόλαιό σου τελειώνει σε ενάμιση χρόνο, ενώ παίζεις ήδη το ίδιο διάστημα στον Ολυμπιακό. Τι σκέφτεσαι; Τι θες να γίνει; Φαντάζεσαι τον εαυτό σου να μένει εδώ για πολλά χρόνια;
«Αισθάνομαι πολύ ωραία. Είμαι πολύ ικανοποιήμενος. Έχω βρει το λιμάνι μου εδώ. Από εκεί και πέρα,δεν εξαρτάται μόνο από μένα, αλλά και από τη διοίκηση. Πρόθεσή μου, αναμφισβήτητα, είναι να μείνω εδώ για πολλά χρόνια».
Ποιο είναι το πιο ωραίο πράγμα που σου έχει πει οπαδός του Ολυμπιακού στο δρόμο;
«Στον δρόμο μου λένε διαφορά. Ένας όμως μου είπε μια μέρα. Παιχταρά μου, πρέπει να μείνεις στην ομάδα για χρόνια, έστω κι αν σε δέσουν με αλυσίδες».
Πόσο κοντά είναι η φιλοσοφία σου με αυτή του Βαλβέρδε;
«Είναι ξεκάθαρος ως προπονητής. Έχει τις απόψεις του. Είναι συγκεκριμένα τα πράγματα που ζητάει από κάθε παίκτη. Ξέρει τι θέλει. Η δική μου φιλοσοφία δεν ξέρω αν είναι η ίδια με τη δική του. Η δική μου φιλοσοφία λέει: δεν υπάρχει κάτι που δεν μπορώ να κάνω. Δεν… κωλώνω πουθενά. Θα προσπαθήσω με όλη την ψυχή και τη δύναμή μου για να καταφέρω οτιδήποτε».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου