ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Γέστε: «Ανυπομονούσα να παίξω»

Γέστε: «Ανυπομονούσα να παίξω»

21/12/2011

Ο μέσος του Ολυμπιακού, Φραν Γέστε, που όπως όλα δείχνουν επιστρέφει για τα καλά στην αγωνιστική δράση ξεπερνώντας πλέον τους τραυματισμούς του, δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τη σημερινή πρόκριση και την «ασίστ» που έβγαλε στον Αμπντούν.
ΓΕΣΤΕΜετά τη νίκη-πρόκριση του Θρύλου επί του Πιερικού (1-3) για το κύπελλο Ελλάδας, ο Ισπανός μέσος των «ερυθρολεύκων» Φραν Γέστε σε δηλώσεις του στάθηκε στην ικανοποίηση για τη νίκη και την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση χωρίς προβλήματα, αλλά και στη δουλειά που χρειάζεται για ξαναβρεί το ρυθμό του.
Ο Γέστε δήλωσε συγκεκριμένα:
Για το πως έζησε το σημερινό παιχνίδι:
«Ανυπομονούσα για το σημερινό παιχνίδι, είχα ατυχίες με τους τραυματισμούς και δεν είχα τη χαρά να παίζω πολύ. Το σημερινό ματς ήταν ιδιαίτερα δύσκολο, ο αντίπαλος μας προκάλεσε προβλήματα, γιατί έπαιξε με την ψυχή του και είχε πολύ ισχυρό κίνητρο. Εγώ είχα πάρα πολλή όρεξη να έρθω να παίξω και να τα δώσω όλα. Είμαι χαρούμενος με την πρόκριση».
Για το πώς αισθάνεται και το τι μπορεί να περιμένει ο κόσμος της ομάδας από αυτόν:
«Η αλήθεια είναι ότι μου λείπει ο ρυθμός, πρέπει να βελτιώσω την ταχύτητά μου, την φυσική μου κατάσταση, θα το δουλέψω στις προπονήσεις, όπως και όλοι οι ποδοσφαιριστές. Ο καθένας από τη θέση του πρέπει να βοηθήσει πολύ. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου, γιατί μία πάσα μου στάθηκε αρκετή για να σκοράρει ο Αμπντούν και να πάρει η ομάδα μου το αποτέλεσμα».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου