ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Λούα-Λούα: " Με αγαπησε"ο κόσμος του Ολυμπιακού

Λούα-Λούα: "  Με αγαπησε"ο κόσμος του Ολυμπιακού


Ο Τρεζόρ Λομάνα Λούα Λούα μίλησε για την αγάπη του κόσμου του Ολυμπιακού προς το πρόσωπό του, αλλά και την ατμόσφαιρα στα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Ο Κονγκολέζος επιθετικός, ο οποίος την Παρασκευή (28/12) συμπληρώνει 32 χρόνια ζωής, συνεχίζει πια την καριέρα του στην Τουρκία με τη φανέλα της Καραμπουκσπόρ.

Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού αναφέρθηκε στις στιγμές που έζησε στη χώρα μας με την πειραϊκή ομάδα.

"Δεν φοβάμαι από τα επεισόδια στο γήπεδο ή έξω από αυτό. Στη χώρα μου όταν χάναμε δεχόμασταν επιθέσεις στα σπίτια μας και είχαμε αστυνομία για να μας προφυλάσσει. Ακόμη και τώρα γίνεται αυτό.

Αντίστοιχα πράγματα γίνονταν και στην Ελλάδα στα ματς του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό. Αν έχανε ο Ολυμπιακός, έκαιγαν αυτοκίνητα. Όμως, εμένα, ο κόσμος του Ολυμπιακού με αγαπούσε, φώναζε το όνομά μου κι εγώ έδινα πάντα τον καλύτερό μου εαυτό στο γήπεδο", τόνισε ο Λούα Λούα με δηλώσεις του στον Τύπο της Τουρκίας.

 Δειτε το βιντεο με το τραγουδι του Λουα-Λουα

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου