ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Σαλίνο: «Τον Ιούνιο θα αποφασίσω για το μέλλον μου»


Σαλίνο: «Τον Ιούνιο θα αποφασίσω για το μέλλον μου»

12/03/2013
 Με δηλώσεις του ο Σαλίνο συνεχίζει να υποστηρίζει ότι δεν έχει αποφασίσει για το μέλλον του, κάτι που θα το κάνει τον Ιούνιο, αν και -σύμφωνα με πληροφορίες- έχει συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό.

Σαλίνο: «Τον Ιούνιο θα αποφασίσω για το μέλλον μου»
Μπορεί να έχει συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό, ωστόσο ο Σαλίνο με δηλώσεις του στα πορτογαλικά ΜΜΕ υποστηρίζει ότι τον Ιούνιο θα αποφασίσει για το μέλλον της καριέρας του.

«Θα αποφασίσω τον Ιούνιο για το μέλλον μου. Τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι να ολοκληρώσω το συμβόλαιό μου με την Μπράγκα και με στόχο να βοηθήσω στην κατάκτηση του Λιγκ Καπ», τόνισε ο βραζιλιάνος ακραίος αμυντικός.

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου