ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Ζιοβάνι: «Υπερήφανος κάθε φορά που έβαζα την ερυθρόλευκη»


Ζιοβάνι: «Υπερήφανος κάθε φορά που έβαζα την ερυθρόλευκη»

27/04/2013
 Υπερήφανος ένιωθε ο Ζιοβάνι κάθε φορά που έβαζε την φανέλα του Ολυμπιακού τόνισε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα του συλλόγου.

Ζιοβάνι: «Υπερήφανος κάθε φορά που έβαζα τα ερυθρόλευκα»
Υπερήφανος ένιωθε ο Ζιοβάνι κάθε φορά που έβαζε την φανέλα του Ολυμπιακού τόνισε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα του συλλόγου.

Σε αυτή ο βραζιλιάνος αναφέρεται στους οπαδούς των Πειραιτών και στη σχέση που έχει μαζί τους από την πρώτη ημέρα που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ζιοβάνι στο σάιτ του Ολυμπιακού:

-Επιστρέφεις στην Ελλάδα και στο γήπεδο Καραϊσκάκη, σε μία ξεχωριστή στιγμή για τον Ολυμπιακό, στην κατάκτηση του 40ού Πρωταθλήματος. Ποιες οι σκέψεις που κάνεις;
Πάντα θυμάμαι τις καλές ιστορίες που έχω ζήσει σε αυτό το γήπεδο. Τις καλές ιστορίες που έχω ζήσει με αυτό τον κόσμο, όλες αυτές τις ιστορίες που έχω ζήσει στον Πειραιά, στην Ελλάδα. Και όποτε έρχομαι στην Ελλάδα νιώθω ότι για ακόμη μία φορά θα περάσω πολύ ωραία εδώ.

-Πώς αισθάνεσαι όταν ακούς τον κόσμο του Ολυμπιακού, ακόμη και τώρα, να σε φωνάζει «μάγο»;
Είναι μία ένδειξη αγάπης, την οποία που μου εκφράζει ο κόσμος του Ολυμπιακού. Και σε άλλες ομάδες, στις οποίες είχα αγωνιστεί, είχα αυτό το παρατσούκλι. Νιώθω, όμως, πολύ ευτυχισμένος που κατάφερα να κάνω τον κόσμο να με αγαπήσει για αυτό που πρόσφερα μέσα στο γήπεδο.

-Ο Ολυμπιακός έφτασε τα 40 Πρωταθλήματα στην ιστορία, κάτι στο οποίο έχεις βοηθήσει τα μέγιστα και εσύ. Έχοντας ζήσει την ομάδα από μέσα, γιατί πιστεύεις ότι είναι τόσο σημαντικό αυτό το επίτευγμα;
Αυτό που μένει σε μία μεγάλη ομάδα είναι οι τίτλοι. Αυτό που βοηθάει στο να γραφτεί η ιστορία, είναι οι τίτλοι που θα αποκτήσει μία ομάδα. Εγώ είμαι πολύ περήφανος και ευγνώμων που βοήθησα τον Ολυμπιακό για να είναι μία ακόμη μεγαλύτερη ομάδα. Θα πρέπει να καταλαβαίνουν όλοι πως ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα η οποία έχει πολλά ακόμη να κερδίσει, αφού πρόκειται για έναν πολύ σοβαρό και οργανωμένο σύλλογο.

-Στη φιέστα του Ολυμπιακού μας, στο γήπεδο Καραϊσκάκη, ήταν παρών και ο Κριστιάν Καρεμπέ, ένας άνθρωπος με τον οποίο είχατε καλή σχέση όταν ήσασταν συμπαίκτες. Υπάρχει κάποιο περιστατικό που θυμάσαι και αφορά στον τότε συμπαίκτη σου;
Είμαι πολύ τυχερός που μπόρεσα να συμμετέχω σε μία ομάδα μαζί με τον Κριστιάν Καρεμπέ. Είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος, ο οποίος έδινε πάντοτε το 100% μέσα στο γήπεδο. Ήταν ένας πολύ ήρεμος άνθρωπος, πολύ χαμηλών τόνων, πολύ μορφωμένος. Μας ηρεμούσε πάντοτε μέσα στο γήπεδο, αλλά και έξω από αυτό. Ένα περιστατικό που θυμάμαι από τον Καρεμπέ ήταν το εξής: Ο Κριστιάν πάντοτε ξεχνούσε στο ξενοδοχείο κάτι από τα πράγματα που έπρεπε να φοράμε. Και μία φορά ξέχασε τα παπούτσια του και του δάνεισα εγώ ένα δεύτερο ζευγάρι που είχα. Αλλά ήταν μπλε-άσπρα. Και εντέλει φορούσε τη φόρμα του Ολυμπιακού, κόκκινη και παπούτσια μπλε-άσπρα και του κάναμε πλάκα σε όλο το ταξίδι!

-Στην αυτοβιογραφία σου αναφέρεις ένα περιστατικό με τον Νέρι Καστίγιο και εσένα, και μία πλάκα στον Κριστιάν Καρεμπέ με έναν κουβά… πάγο! Θέλεις να μας περιγράψεις τι ακριβώς είχε γίνει τότε;
Ήμασταν στη σάουνα ο Κριστιάν, ο Καστίγιο και εγώ. Βγήκαμε έξω εγώ με τον Νέρι και ετοιμάσαμε έναν κουβά με σκέτο πάγο! Όταν πήγε να βγει ο Κριστιάν από τη σάουνα, λοιπόν, του ρίξαμε τον πάγο! Αλλά νομίζοντας πως το έκανε ο Καστίγιο, ο οποίος ήταν και ο πιο μικρός, ο Κριστιάν άρχισε να «κυνηγάει» εκείνον και όχι εμένα! Ευτυχώς…

-Με αφορμή την φιέστα του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 40ού Πρωταθλήματος, θα ήθελες να ευχηθείς κάτι για το μέλλον της ομάδας, αλλά και να στείλεις ενδεχομένως ένα μήνυμα;
Είμαι και εγώ φίλαθλος του Ολυμπιακού και αγαπώ και εγώ την ομάδα. Όπως όλοι οι φίλαθλοι, λοιπόν, έτσι και εγώ θέλω η ομάδα να συνεχίσει να κερδίζει τίτλους και να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται στο Champions League. Και γιατί όχι να πάρει και το Champions League μία μέρα. Αυτή είναι η ευχή μου.

-Κάνε μας ένα σχόλιο για τον κόσμο του Ολυμπιακού. Τι αναμνήσεις έχεις εσύ από αυτό τον κόσμο;
Μετά από 20 χρόνια καριέρας δεν έχω νιώσει ποτέ τόσο ένθερμους φιλάθλους, όσο εκείνους του Ολυμπιακού. Να το ξέρει ο κάθε φίλαθλος του Ολυμπιακού, ότι εμείς οι ποδοσφαιριστές νιώθουμε εκείνη την ενέργεια που μας στέλνουν μέσα στο γήπεδο. Και αν μερικές φορές νιώθεις ότι δεν έχεις ενέργεια, δεν έχεις δύναμη, παίρνεις από εκείνους. Από τον κόσμο. Και αυτό είναι που κάνει τον Ολυμπιακό ακόμη πιο μεγάλο.

-Ποιο είναι κατά τη γνώμη σου το πιο ωραίο γκολ που έχεις πετύχει με τη φανέλα του Ολυμπιακού;
Το γκολ μου απέναντι στον Ηρακλή, όταν και είχα σκοράρει σχεδόν από το κέντρο. Αλλά και το γκολ μου κόντρα στο Αιγάλεω, με εκείνη τη λόμπα που είχα κάνει, στο τελευταίο μου παιχνίδι στο «Γ. Καραϊσκάκης».

-Συμπλήρωσε την πρόταση: «Κάθε φορά που φορούσα τη φανέλα του Ολυμπιακού ένιωθα…».
Κάθε φορά που φορούσα τη φανέλα του Ολυμπιακού ένιωθα… υπερηφάνεια!


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου