ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Παπανικολάου: "Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει"

Παπανικολάου: "Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει"

Ο Κώστας Παπανικολάου διέψευσε τα σενάρια περί φυγής του από τον Ολυμπιακό το ερχόμενο καλοκαίρι, ώστε να αποκτηθεί από την Μπαρτσελόνα. "Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και νιώθω ωραία", είπε.
Εν τη γενέσει τους διέψευσε τα σενάρια περί Μπαρτσελόνα ο Κώστας Παπανικολάου. Λίγο μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με τον Πανελευσινιακό, ο Έλληνας φόργουορντ ρωτήθηκε για όσα είδαν το φως της δημοσιότητας και τον ήθελαν να αφήνει τους "ερυθρόλευκους" για την Μπαρτσελόνα και ήταν κατηγορηματικός.
Στις δηλώσεις του, επέμεινε πως ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει από τη στιγμή που υπάρχει ελευθερία λόγου. "Αυτό που έχω να πω είναι ότι ο καθένας έχει την ελευθερία του λόγου του και μπορεί να γράφει ό,τι θέλει. Εγώ είμαι εδώ, είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και νιώθω ωραία. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου και τίποτα παραπάνω", τόνισε κατηγορηματικά ο Κώστας Παπανικολάου το όνομα του οποίου ακούστηκε για την Μπαρτσελόνα το ερχόμενο καλοκαίρι.

Να υπενθυμίσουμε πάντως πως έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό έως το 2014 και ότι μπορεί να φύγει μόνο για το ΝΒΑ το φετινό καλοκαίρι (2013) στο ενδεχόμενο που έρθει ομάδα από τις ΗΠΑ και προσφέρει στους Πειραιώτες 1.000.000 ευρώ. Αυτό αναφέρει η ρήτρα αποδέσμευσης στη συμφωνία.

 www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου