ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Τι λες βρε Σακη αγορι μου?

 Τι λες βρε Σακη αγορι μου?
30/04/2013


Συνέντευξη έδωσε στο «Φως» σήμερα ο Σάκης Τσιώλης και  κατά την γνώμη μου, εκανε ένα λάθος , που με την κοινη ποδοσφαιρικη  λογικη θα στοιχήσει ακριβά σε αυτόν αλλά και στην ομάδα του.

Δεν λενε τετοια στον Ολυμπιακο βρε Σακη μου...και για να τα παρουμε απο την αρχη... ξεκίνησε και είπε αυτά που έπρεπε να πει ένας προπονητής που η ομάδα του δεν είναι το φαβορί.
Έιπε οτι ο Ολυμπιακός ειναι το φαβορι (αυτο ελειπε...)του έπλεξε το εγκώμιο στην συνέχεια όμως άρχισε να λεει παλαβα....
Σε σχετική ερώτηση, πως από τον Ολυμπιακό θέλει τον Τζιμπούρ, τον Μήτρογλου και τον Μανιάτη
Δύο παίκτες δηλαδή που παίζουν στην ίδια θέση (σέντερ φορ) και δεν πρόκειται 99% να τους δει μαζί.
Για τον Μανιάτη ειπε πως ειναι τρεχαλατζής και τον συνέκρινε με τον Κοντοέ!

Δήλωσε πως η απουσία του Τοροσίδη έχει αποδυναμώσει όλη την δεξιά πλευρά, ενώ αυτός στα δεξιά έχει τον Τσαμπούρη «που είναι καταπληκτικός, και κακως δεν είναι  στην Εθνική Ελλάδος»!!!

Η έλλειψη του Μιραλάς που ρίχνει επίπεδο τον Ολυμπιακό  (τωρα το πηρες χαμπαρι βρε Σακη μου οτι εφυγε? )δηλαδη ο Μητρογλου και ο Τζιμπουρ...δεν κανουν ε?ούτε παίκτες της εθνικής Ελλάδας όπως ο Χολέβας, ο Αβραάμ,ο Μανωλάς ,ο Σιόβας, ο Φετφατζίδης, ή παίκτες που παίζουν στην εθνική Σερβίας , στην εθνική Πορτογαλίας , στην εθνική Ουγγαρίας , στην εθνική Κολομβίας , στην εθνική Χιλής, ή στην εθνική Ιρλανδίας για να αρκεστούμε μόνο στους διεθνείς, δεν σου λένε τίποτα βρε Σακη μου?

Στην κριτική αυτή του να προσθέσω και την άποψή του για τον Ράγιος που παίζει άνετα στον Ολυμπιακό αλλά και σε όλα τα προηγμένα πρωταθλήματα της Ευρώπης και οτι  δεν έχει τέτοιο ο Ολυμπιακός 

Με δύο λόγια αμφισβήτει στα ίσια την αγωνιστική ποιότητα και ανωτερότητα των παικτών του Ολυμπιακού έναντι αυτών του Αστέρα!
Δικαίωμα σου βρε Σακη μου να πιστευεις οτι εισαι προπονητης στην Μπαρτσελονα η στην Ρεαλ καιοτι εχεις ποδοσφαιριστες  τον Μεσσι τον Βιγια,τον Πουγιολ τον Κριστιανο Ροναλντο και αλλους απο τα αστερια αυτα...αλλα το οτι εχεις καβαλησει το καλαμι εγω προσωπικα το εχω δει απο καιρο, προσεχε γιατι με τον Ολυμπιακο δεν κανουν τετοια αστεια, οσες ομαδες Ευρωπαικες οχι ο Αστερας, αλλα μεγαλοι Ευρωπαικοι συλογοι (μην γραφω ονοματα τωρα) τον υποτιμησαν το πληρωσαν και ασχημα το μαλλι...
Τωρα τι αλλο να πω? καθε νοημων ποδοσφαιρικα ανθρωπος θα καταλαβει οτι ολα αυτα που ειπες δειχνουν η οτι δεν εχεις αισθηση της πραγματικοτητας η οτι εχεις καβαλησει το καλαμι...
Τα υπολοιπα στο....χορταρι...

ALEX WEB RADIO/TV


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου