ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Παπανικολάου: "Είμαι ακόμα στην αρχή"

Παπανικολάου: "Είμαι ακόμα στην αρχή"
03 Νοεμβρίου 2010
Ο Κώστας Παπανικολάου αναφέρθηκε μετά το τέλος του αγώνα στον φετινό νέο Ολυμπιακό και στην δική του παρουσία. Δείτε το βίντεο.
Παπανικολάου: "Είμαι ακόμα στην αρχή"
Ο Κώστας Παπανικολάου ήταν ίσως ο κορυφαίος του Ολυμπιακού στο παιχνίδι με τη Μάλαγα στο ΣΕΦ για την 3η αγωνιστική της Ευρωλίγκα, καθώς τελείωσε το ματς με 17 πόντους και πολύ καλά στατιστικά. Ο φόργουορντ των Πειραιωτών αποτελεί μια τεράστια επένδυση για τους Πειραιώτες, διότι πρόκειται για ένα παιδί με πολύ μεγάλες δυνατότητες.

Ο 20χρονος ερυθρόλευκος άσος μίλησε μετά το τέλος του αγώνα στην κάμερα του RedPlanet.gr και τον Γιάννη Φιλέρη, τονίζοντας αρχικά ότι "εγώ κάνω ό,τι μου πει ο προπονητής του. Έτρεξα και βοήθησα την ομάδα. Εμείς, δεν περιμέναμε να παίξουμε έτσι στην Γερμανία, αλλά δουλέψαμε πάνω στα λάθη που κάναμε στο Μπάμπεργκ. Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μας" και στην συνέχεια αναφέρθηκε σε πιο προσωπικό επίπεδο: "Ο Ολυμπιακός είναι μια νέα ομάδα, με νέο προπονητή και καινούργια φιλοσοφία. Χρειαζόμαστε παιχνίδια για να δέσουμε. Όσους περισσότερους αγώνες δώσουμε, τόσο πιο ομάδα θα γινόμαστε. Προσπαθώ να μην σκέφτομαι πόσο δύσκολη είναι η Ευρωλίγκα και κοιτάζω ένα προς ένα τα ματς".

Εν συνεχεία μίλησε για το ρεκόρ του αρχηγού του Ολυμπιακού, Θοδωρή Παπαλουκά, που έφτασε τις 200 συμμετοχές στην Ευρωλίγκα: "Είναι τιμή μου που έχω συμπαίκτη τον Θοδωρή και κάθε παίκτης θέλει να φτάσει σε αυτό το επίπεδο. Είμαι ακόμα στην αρχή και μπορώ να τα καταφέρω. Στόχος μας είναι να φτάσουμε όσο πιο ψηλα γίνεται σε όλες τις διοργανώσεις".

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του Κώστα Παπανικολάου:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου