Kοβάσεβιτς: "Mαθαίνω κάθε μέρα"
Ο Σέρβος, σύμβουλος μεταγραφών της ερυθρόλευκης ΠΑΕ, μίλησε στην "Diario Vasco", για την δουλειά του στον Θρύλο, τον Ευάγγελο Μαρινάκη, το πρόβλημα υγείας του και τον Ερνέστο Βαλβέρδε. "Εργάζομαι σαν τεχνικός σύμβουλος στον Ολυμπιακό για τις μεταγραφές και ήμουν στην Ισπανία για να δω κάποια παιχνίδια. Ήμουν στο ματς της Βιγιαρεάλ Β’ με τη Θέλτα και εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να δω κάποιους παλιούς μου συμπαίκτες στη Ρεάλ Σοσιεδάδ. Στη δουλειά αυτή βλέπεις έναν αγώνα και ο κόσμος νομίζει ότι ενδιαφέρεσαι για όλους τους παίκτες.

Δεν χρειάζεται να πάω εκεί για να δω παίκτη της Ρεάλ Σοσιεδάδ, αφού τους ξέρω όλους.
Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νέα μου δουλειά, να παρακολουθώ παίκτες και να φτιάχνω εκθέσεις.

Η σύζυγος και τα παιδιά μου είναι επίσης καλά. Οι άνθρωποι μου φέρονται καλά, ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και πραγματικά είμαι ευτυχισμένος. Πριν από περίπου δύο χρόνια αναγκάστηκα να αποσυρθώ κι όλα είναι νέα για μένα, αλλά μαθαίνω κάθε μέρα.

Κανένας δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας και ο κόσμος με βοηθά. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού είναι μεγάλη προσωπικότητα και με υποστηρίζει. Με το χρόνο μαθαίνεις τα πάντα".


Τέλος, ο Κοβάσεβιτς αναφέρθηκε στην συνεργασία του με τον Βαλβέρδε, αλλά και το πρόβλημα υγείας του.

"Έχουμε εξαιρετική σχέση με τον Ερνέστο. Είναι πολύ καλός προπονητής και από την ημέρα που επέστρεψε παίζουμε καλά. Αποκλειστήκαμε από την Ευρώπη πριν έρθει εκείνος και τώρα θέλουμε να κατακτήσουμε το νταμπλ.

Πριν από λίγες ημέρες έκανα ένα τεστ κοπώσεως και ο γιατρός έμεινε πολύ ικανοποιημένος. Μετά από αυτό που συνέβη πρέπει να είμαι προσεκτικός. Κάθε έξι μήνες υποβάλλομαι σε κάποιες εξετάσεις. Πρέπει όμως να αθλούμαι τρεις-τέσσερις φορές την εβδομάδα, γιατί διαφορετικά θα παχύνω
".