ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Μίλος: Έχω χρόνο να ωριμάσω! (video)

Μίλος: Έχω χρόνο να ωριμάσω! (video) 

31/12/2011 

ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ ΤΣΣΚΑ ΝΕΑΟ Μίλος Τεόντοσιτς μίλησε στο τηλεπεριοδικό της Euroleague και προχώρησε στο …σκιαγράφημα του χαρακτήρα του, μέσα από το μπάσκετ!

“Έπαιζα ποδόσφαιρο αρχικά, αλλά το γύρισα στο μπάσκετ, όταν μου το είπε ο αδελφός μου, Παίζαμε μετά μπάσκετ σε μπάσκετ χωρίς διχτάκι. Όταν μετακομίσαμε στο Βελιγράδι, για να πάω σχολείο και να παίξω μπάσκετ, αυτό ήταν το πρώτο μεγάλο βήμα στην καριέρα μου”, τόνισε αρχικά ο πρώην παίκτης του Θρύλου και νυν της ΤΣΣΚΑ
Ο Τεόντοσιτς σχολιάσε και τον ενθουσιασμό του στο παιχνίδι:
Μ’ αρέσει όταν τρελαίνεται ο κόσμος, βλέποντας το ματς, νιώθω τότε υπέροχα στο παιχνίδι. Πρέπει να είμαι ψύχραιμος σε όλο το ματς και να δρω σαν πραγματικός επαγγελματίας, αλλά παίζω μπάσκετ γιατί πραγματικά το αγαπώ!
Στο ερώτημα αν ακολουθεί τις οδηγίες από τον πάγκο ή δρα αυτόνομα σε στιγμές του αγώνα, ο Μίλος είναι χαρακτηριστικός:
«Πολλές φορές δρας με το ένστικτο, αλλά αυτό συμβαίνει με τους περισσότερους point guard που παίζουν μπάσκετ. Στα κρίσιμα σημεία του αγώνα, δρας με το ένστικτο και δε σκέφτεσαι πολύ. Στο γήπεδο μοιάζω με παιδί γιατί μου αρέσει και απολαμβάνω το μπάσκετ, αλλά δρω και σαν πραγματικός επαγγελματίας. Είμαι πάντως ακόμα νέος και έχω περιθώριο να ωριμάσω!»
Δεινός σκόρερ, αλλά και εξαιρετικός πασέρ, ο Μίλος κλείνει τη συνέντευξη του με τη χαρακτηριστική φράση: «Όταν βάζεις καλάθι, είσαι ευτυχισμένος. Όταν δίνεις πάσα, για να σκοράρει ο συμπαίκτης σου, τότε είστε και οι δύο ευτυχισμένοι!”



www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου