ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Κόλινς: «Είμαι απόλυτα έτοιμος»

Κόλινς: «Είμαι απόλυτα έτοιμος»

09/01/2014
 Έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον Ολυμπιακό είναι ο Μάρντι Κόλινς, όπως δήλωσε κατά την αναχώρηση της «ερυθρόλευκης» αποστολής για το Μιλάνο, όπου αύριο θα αντιμετωπίσει την Αρμάνι.

Κόλινς: «Είμαι απόλυτα έτοιμος»
Σίγουρος πως αν ο Ολυμπιακός ακολουθήσει το πλάνο του, δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα απέναντι στην Αρμάνι Μιλάνο, παρουσιάστηκε ο Μάρντι Κόλινς κατά την αναχώρηση της «ερυθρόλευκης» αποστολής για την Ιταλία.

Παράλληλα, ο Αμερικανός Γκαρντ υποστήριξε πως είναι έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον Γιώργο Μπαρτζώκα και να βοηθήσει τους νέους του συμπαίκτες, γνωρίζοντας καλά την προσεχή τους αντίπαλο.

«Είμαι απόλυτα έτοιμος να κάνω το ντεμπούτο μου. Είμαι μία εβδομάδα στην νέα μου ομάδα. Γνωρίζω τους συμπαίκτες μου, όπως και την Αρμάνι που αντιμετώπισα πριν από δύο εβδομάδες (με τη φανέλα της Μοντεγκρανάρο). Αν ακολουθήσουμε το πλάνο μας, δεν θα αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα», τόνισε ο 29χρονος παίκτης.


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου