ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Toυρέ: "Να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό" (VIDEO)

Toυρέ: "Να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό"

O Γιάγια Τουρέ δήλωσε ευτυχισμένος που επέστρεψε στο "Γ. Καραϊσκάκης", δεν έχει ξεχάσει τον Ολυμπιακό, τόνισε πως από τον Πειραιά ξεκίνησαν όλα και αποκάλυψε πως θα ήθελε να κλείσει την καριέρα του στον Θρύλο. Δείτε το βίντεο από την κάμερα του RedPlanet.gr με τις δηλώσεις του Ιβοριανού χαφ.
Λίγο μετά το τέλος του αγώνα, ο ευγενής Γιάγια Τουρέ, ο οποίος μίλησε στους δημοσιογράφους, δεχόμενος στη συνέχεια με ευχαρίστηση να βγάλει δεκάδες φωτογραφίες με τους θαυμαστές του, δήλωσε ευτυχισμένος που επέστρεψε στο "Γ. Καραϊσκάκης". Ο νυν παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι, δεν έχει ξεχάσει το πέρασμα του από τον Ολυμπιακό, τόνισε πως στον Πειραιά ξεκίνησε η μεγάλη του καριέρα και αποκάλυψε πως θα ήθελε να κλείσει την καριέρα του στον Θρύλο.
Για την 8η φιλική αναμέτρηση κατά της φτώχειας και την βοήθεια που προσφέρει ο συγκεκριμένος αγώνας, ο 27χρονος (13/5/1983), πλέον, Γιάγια Τουρέ, δήλωσε:
"Δώσαμε ένα φιλικό παιχνίδι και ο σκοπός τον οποίο εξυπηρέτησε ήταν πολύ σημαντικός. Μου αρέσει πάρα πολύ να βοηθάω όποτε μου δίνεται η ευκαιρία, ειδικά τους ανθρώπους οι οποίοι υποφέρουν από την φτώχεια, την πείνα και από τις αρρώστιες".

Για την δυνατότητα που του δόθηκε να παίξει ξανά ποδόσφαιρο με την φανέλα του Ολυμπιακού στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", σχολίασε: "Eίμαι πάρα πολύ χαρούμενος για την παρουσία μου σε αυτό το γεγονός, διότι είμαι παλιός ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και μου δόθηκε η δυνατότητα να επιστρέψω σε αυτό το γήπεδο ώστε να παίξω ποδόσφαιρο, έστω για λίγο. Είχα την ευκαιρία να συναντήσω ξανά πρώην συμπαίκτες μου, όπως ο Τζόρτζεβιτς, είδα από κοντά τον τρομερό κόσμο του Ολυμπιακού ο οποίος μου αρέσει πάρα πολύ και το ό,τι συνέβη σήμερα, ειλικρινά, για μένα ήταν κάτι το φανταστικό".

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού, ο οποίος τον αποθέωσε, ο Ιβοριανός μέσος, απάντησε: "Πραγματικά είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επέστρεψα σε αυτό το γήπεδο. Άλλωστε, από εδώ ξεκίνησαν όλα, από εδώ ξεκίνησα για πρώτη φορά να παίζω στο Champions League, στον Ολυμπιακό ξεκίνησα να κάνω σημαντικά πράγματα, και μέσω του Ολυμπιακού είχα την ευκαιρία να με δουν άλλες ομάδες από το εξωτερικό και να πραγματοποιήσω μία μεγάλη καριέρα. Έχω την εντύπωση και αυτό που νιώθω τώρα, είναι πως θα κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα. Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος για αυτό που έζησα σήμερα".

Σε βίντεο οι δηλώσεις του Γιάγια Τουρέ:
RedPlanet.gr - Τουρέ
Ανέβηκε από redplanetgr. - Βίντεο από μπάσκετ, μπέιζμπολ και πάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου