ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ντεσπέιν: Ποτέ στον Παναθηναϊκό!

Ντεσπέιν: Ποτέ στον Παναθηναϊκό!


Καταιγιστικός ήταν ο Ρολάντο Ντεσπέιν σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή της NOVA ‘ Στο φιλέ’.

Δηλώνει σίγουρος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος αλλά και για το ότι δεν θα πήγαινε ποτέ στον Παναθηναϊκό. Δείχνει πως δεν είναι ο μόνος ’’φτιαγμένoς’’ για τα παιχνίδια που έρχονται αλλά και η υπόλοιπη ομάδα του Ολυμπιακού:

"Πρέπει να μπούμε όπως και στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό και τον Ηρακλή, δυνατά και αποφασιστικά. Στο γήπεδο μιλάει πάντα η μπάλα και πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι και αποφασιστικοί. Το πρώτο ματς είναι πάντα το δυσκολότερο γιατί ο Ηρακλής θα περιμένει από εμάς να μπούμε αποφασισμένοι για να νικήσουμε. Και εμείς αυτή την περίοδο έχουμε πολλά προβλήματα",

Δεν φοβήθηκε μάλιστα να πειράξει τους Κιρόγα και Φρέντι στέλνοντας τους μυνήματα:

"Κιρόγα, πιστεύω ότι είσαι καλός παίκτης και μέσα στο γήπεδο ας κερδίσει ο καλύτερος. Φρέντι, σου λέω από την καρδιά μου ότι δεν θα φτάσουμε στα πέντε ματς. Θα κάνω τα πάντα για να τελειώσουμε νωρίτερα. Θα είμαστε κυκλώνας".

Δεν δίστασε να αναφερθεί και στον αιώνιο αντίπαλο λέγοντας πως δεν θα πήγαινε ποτέ επειδή είναι γαύρος.

"Αφού έχω αγωνιστεί στον Ολυμπιακό δεν θα μπορούσα ποτέ να παίξω ποτέ στον Παναθηναϊκό. Είμαι ΓΑΥΡΟΣ, είμαι Ολυμπιακός, είμαι πλέον Έλληνας!".
Του αρέσει η Ελλάδα και δεν παρέλειψε να αναφερθεί :

"Η Ελλάδα μοιάζει με την Κούβα και είναι ωραίο να ζεις στην Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες"।

www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου