ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Γλυνιαδάκης: «Τα βάζει από παντού ο Γκετσεβίτσιους»

ΓΛΥΝΙΑΔΑΚΗΣ
29/9/11

Ο Ανδρέας Γλυνιαδάκης είναι εντυπωσιασμένος από τις επιδόσεις του Μαρτίανας Γκετσεβίτσιους.

Ο σέντερ του Ολυμπιακού μίλησε για την κατάστασή του, για τον ρόλο του στην ομάδα του, για την συνύπαρξη των ψηλών στους «ερυθρόλευκους», ενώ είπε την γνώμη του και για τον Πέρο Άντιτς.

Αναλυτικά όσα είπε ο Γλυνιαδάκης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων:

«Ο Γκετσεβίτσιους είναι πολύ καλός σουτέρ. Τα βάζει από παντού ο τύπος! Κι απ΄τη γωνία… είναι το ατού του!»

Τι είπε ο Γλυνιαδάκης για την προετοιμασία του και τον ρόλο του φέτος στην ομάδα: «Έχω δουλέψει πολύ το καλοκαίρι επειδή δεν ήμουν στην εθνική και το εκμεταλλεύτηκα δύο μήνες. Δούλεψα πάρα πολύ. Θέλω αυτή τη δουλειά να τη βγάλω μέσα στο γήπεδο και να βοηθήσω την ομάδα μου να πετυχαίνει νίκες. Είμαι από τους παλιούς, αν και είμαι μόνο δύο χρόνια στην ομάδα. Θεωρούμαι παλιός, όπως είναι η φετινή μας ομάδα.

Θέλω με τη σειρά μου να βοηθήσω όλα τα καινούρια παιδιά να μπουν καλύτερα στη νοοτροπία, να καταλάβουν τι σημαίνει Ολυμπιακός και να παίζουν για τον Ολυμπιακό σε κάθε παιχνίδι. Είναι πολύ σημαντικό, γιατί είναι νεαρά παιδιά και κάποια απ' αυτά δεν έχουν καν εμπειρία στην Ευρώπη. Κι εγώ θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου όποτε και όσο κρίνει ο προπονητής, να παίξουμε το μπάσκετ που εκείνος θέλει και να επιτύχουμε τους στόχους μας.

Είναι νωρίς να μιλήσουμε γι΄αυτή την ομάδα, γιατί μόλις πριν τρεις ημέρες ενσωματώθηκαν τα παιδιά από τις εθνικές ομάδες (σ.σ. Παπανικολάου, Σλούκας, Άντιτς). Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως από παιχνίδι σε παιχνίδι θα γινόμαστε καλύτεροι. Υπάρχει τεράστια διάθεση απ΄όλους να βελτιωθούμε και να δέσουμε μεταξύ μας».

Για τη συνύπαρξη των ψηλών στην φροντ λάιν του Ολυμπιακού: «Είναι καθαρά θέμα προπονητή πώς θα διαχειριστεί την ομάδα και τους παίκτες σε κάθε θέση. Ο καθένας έχει ένα διαφορετικό τρόπο παιχνιδιού, ακόμη και στην ίδια θέση. Εγώ θέλω να κάνω καλά αυτά που ξέρω εγώ να κάνω μέσα στο γήπεδο. Και να βοηθήσω με αυτό τον τρόπο την ομάδα να νικήσει».

Για τον Πέρο Άντιτς σχολίασε: «Έχω παίξει με τον Πέρο Άντιτς για δύο χρονιές στην ΑΕΚ। Είναι ένας πολύ καλός παίκτης. Όλοι είδαμε πόσο καλά έπαιξε στο Ευρωμπάσκετ. Φυσικά είναι και πολύ καλός χαρακτήρας. Είμαστε γνωστοί από παλιά και πιστεύω πως θα βοηθήσει τον Ολυμπιακό πολύ».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου