ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Άντιτς: «Γουστάρω τα «ερυθρόλευκα»»

ΑΝΤΙΤΣ
30/9/11

Το χρώμα της φανέλας και όχι το χρώμα…του χρήματος ήταν αυτό που έκανε τον Πέρο Άντιτς, να πάρει την απόφαση να έρθει στον Ολυμπιακό, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Σκοπιανός σε αθλητική εφημερίδα.

Ο νέος σέντερ του Ολυμπιακού μίλησε για την επιλογή του να έρθει στο Θρύλο, αν και είχε καλύτερες οικονομικές προτάσεις, για τα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό αλλά και για τις κακές στιγμές στην καριέρα του.

Αναλυτικά όσα είπε στον «Πρωταθλητή»:

Αρχικά ο σέντερ του Ολυμπιακού δήλωσε:

«Είχα καλύτερες προσφορές στο οικονομικό κομμάτι συγκριτικά με αυτή του Ολυμπιακού, από Ισπανία, Ρωσία, Τουρκία. Αυτό δεν μετράει τόσο για μένα, μπάσκετ δεν παίζεις μόνο για τα χρήματα, αλλά πάνω απ' όλα για να αισθάνεσαι καλά, να έχεις κίνητρα να γουστάρεις την ομάδα στην οποία βρίσκεσαι. Για μένα το να είσαι στον Ολυμπιακό, μια ομάδα με τέτοια ιστορία, τόσο βαριά φανέλα και τόσο πολύ κόσμο, είναι κάτι ξεχωριστό, κάτι διαφορετικό για την καριέρα μου. Όταν σε ζητάει μια τόσο μεγάλη ομάδα να βοηθήσεις και τυχαίνει να φοράει και τα αγαπημένα μου ερυθρόλευκα, δεν το σκέφτεσαι καθόλου. Τουλάχιστον αυτό έκανα όταν υπέγραψα στον Ερυθρό Αστέρα. Και τότε είχα καλύτερες προτάσεις αλλά ένιωθα ότι δεν υπήρχε άλλη επιλογή από το να παίξω για την ομάδα».

Ο Αντιτς που διακρίνεται για το καλό του περιφερειακό σουτ, δηλώνει έτοιμος για ζημιές από μακριά!

«Δεν έχω πρόβλημα να αγωνίζομαι ως σέντερ. Προτιμώ όμως τη θέση «4» εκεί νομίζω ότι ανήκω. Το σουτ είναι στοιχείο του παιχνιδιού μου από όταν ήμουν μικρός, γνωρίζω τι περιμένει ο Ολυμπιακός από εμένα και δηλώνω έτοιμος να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις και να προσφέρω πολλά στην ομάδα μου απειλώντας με το περιφερειακό σουτ. Αυτό είναι μεγάλο μέρος του παιχνιδιού μου».

Για το πως περιμένει το ντέρμπι με τον ΠΑΟ και τι θα κάνει στην περίπτωση που κάποιο αντικείμενο τον πετύχει:

«Έχοντας ζήσει την κόντρα Ερυθρού Αστέρα-Παρτιζάν μπορώ να πω ότι η έχθρα είναι μεγαλύτερη απ΄ ότι στην Ελλάδα. Μου αρέσει να παίζω σε τέτοιες ατμόσφαιρες, είμαι από τους τύπους που προσαρμόζονται εύκολα. Αν συμβεί και με χτυπήσει κάτι, θα βρω τον τύπο που με πέτυχε θα πάω κοντά του και θα του δώσω συγχαρητήρια για το χάρισμά του στον στόχο!».

Για το κακό όνομα που είχε βγάλει κάποια στιγμή στην καριέρα του:

«Κάποια στιγμή διαφώνησα με έναν προπονητή μου ήρθε ένας τσακωμός και με έναν ακόμα λίγο αργότερα και πάει βγήκε το όνομα! Δεν είμαι έτσι όμως। Λατρεύω να βοηθάω τις ομάδες μου, έχω πλέον ωριμάσει ως άνθρωπος και παίκτης και νιώθω πως είμαι στην καλύτερη φάση της καριέρας μου. Μου αρέσει να κερδίζω. Να κάνω χαρούμενος τους συμπαίκτες μου και στον Ολυμπιακό μεγάλο κίνητρο είναι ο κόσμος που αποτελεί τεράστια δύναμη. Πρέπει να είμαστε ένα με τον κόσμο και να βαδίζουμε χέρι χέρι μέχρι το τέλος της σεζόν».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου