ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

«Δεν με νοιάζει… Έχω φύγει»!

«Δεν με νοιάζει… Έχω φύγει»!

17/11/2011 Το «φαινόμενο» Τσάκας, με τις συνεχείς δηλώσεις-υποσχέσεις του για άφιξη μεγάλων παικτών και γενικά, τα όσα λέει, έχει προκαλέσει εκνευρισμό, τόσο στον κόσμο του Παναθηναϊκού, όσο και στην ομάδα.

Κοινή παραδοχή είναι πως έχει… κουράσει και η άποψη αρκετών είναι ότι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης θα έπρεπε, ήδη, για την ηρεμία της ομάδας, να ζητήσει από τον Τσάκα να… πατήσει φρένο, μέχρι, τουλάχιστον, να ολοκληρωθεί το deal με τον Αλ Σαούντ.

Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει η SportDay, ο Τζίγκερ έλεγε χθες ότι ο Παναθηναϊκός είναι παρελθόν γι' αυτόν…

«Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι, για μένα και την οικογένειά μου ο Παναθηναϊκός είναι παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν με απασχολεί τίποτα άλλο από το να δώσω τις μετοχές μου και να φύγω. Δεν με ενδιαφέρει η ομάδα, ούτε θέλω να συμμετέχω σε οποιεσδήποτε αποφάσεις», τόνιζε!

Για τον Τσάκα, δε, είπε: «Δεν τον έχω δει, ούτε έχω μιλήσει ποτέ. Ούτε με τον υποψήφιο επενδυτή Αλ Σαούντ έχω μιλήσει. Μιλάνε οι δικηγόροι μας και μέχρι τώρα, όλα είναι νόμιμα. Τι να κάνω; Να πω στον υποψήφιο επενδυτή να απομακρύνει τον συνεργάτη του και αν για αυτό το λόγο χαλάσει το deal να λένε όλοι μετά ότι εγώ είμαι η αιτία;».

Και καταλήγει: «Έχω πει και εγώ ότι τις μετοχές μου θα τις πάρει όποιος βάλει στην ομάδα 15 εκατ. ευρώ και έχουν δικαίωμα και οι παλιοί μέτοχοι. Αν θέλουν, ας τα βάλουν και να πάρουν την ομάδα. Προς το παρόν, ο μόνος ενδιαφερόμενος είναι ο Αλ Σαούντ και κάνω ό,τι λέει ο νόμος. Τίποτα περισσότερο, τίποτε λιγότερο».

Άνθρωποι που ξέρουν καλά τον Γιάννη Βαρδινογιάννη λένε ότι είναι πικραμένος από τις ύβρεις σε βάρος του και έφυγε αηδιασμένος από την ομάδα, ρίχνοντας μαύρη πέτρα. Με λίγα λόγια, δεν τον νοιάζει τίποτα άλλο, παρά μόνο να δώσει την ομάδα σε κάποιον που θα βάλει 15 εκατ. ευρώ και να φύγει…

Στην Παιανία ο Γόντικας

Σήμερα το απόγευμα θα πάει στην Παιανία ο Δημήτρης Γόντικας. Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού θα παρακολουθήσει την προπόνηση και εν συνεχεία θα μιλήσει με τον Φερέιρα και τους παίκτες. Χθες, πάντως, όπως τονίζει η SportDay, οι παίκτες γέλαγαν με τα όσα έλεγε ο Τσάκας: «Ρε, τι λέει ο άνθρωπος; Είναι για πολλά γέλια. Κάθε μέρα μιλάει και λέει άλλα από αυτά που λέει την προηγούμενη», έλεγαν…

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου