O Zαν Μακούν θέλει να κατακτήσει τα πάντα με τον Ολυμπιακό την φετινή χρονιά και αυτό διατράνωσε με δηλώσεις του.
Ο Καμερουνέζος αμυντικός μέσος του Θρύλου, επιθυμεί να στεφθεί νταμπλούχος με την ομάδα του Πειραιά, ενώ ο τελικός στο Europa League αποτελεί όνειρό του με τη ριγωτή ερυθρόλευκη φανέλα.
Παράλληλα, είπε ότι θέλει να μείνει στον πρωταθλητή Ελλάδας και μετά το καλοκαίρι, όταν και λήγει ο δανεισμός του από την Άστον Βίλα.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Μακούν:

Για την νίκη επί του Ατρόμητου
: «Έχουμε ακόμη πολλά ματς μπροστά μας, αλλά θέλαμε πάρα πολύ να ξεκινήσουμε με νίκη την χρονιά ενώ είναι πολύ σημαντικό που έχασε βαθμούς ο Παναθηναϊκός».

Για την επιστροφή του μετά τον τραυματισμό
: «Ήταν το πρώτο μου ματς μετά τον τραυματισμό μου και η αλήθεια είναι πως μου έλειψαν πολύ οι αγώνες. Ήμουν σα… λιοντάρι στο κλουβί αυτό το διάστημα, που δεν μπορούσα να προσφέρω στην ομάδα».

Για το αν είναι 100% έτοιμος
: «Όχι. Δεν είμαι απολύτως έτοιμος, αλλά στα επόμενα ματς θα δείτε τον πραγματικό Μακούν».

Για το τι να περιμένουν οι οπαδοί του Ολυμπιακού
: «Νομίζω ότι μπορούμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και το κύπελλο, και θα κάνω ότι μπορώ για να πετύχουμε τους στόχους μας. Ελπίζω να φτάσουμε στον τελικό του Europa League!».
Για το θέμα του δανεισμού του: «Μακάρι να μείνω! Είμαι πολύ καλά στην ομάδα και θέλω να μείνω και μετά το καλοκαίρι».

www.thrylos.gr/