ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ...ΝΑΙ !!!!! (video)

Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ...ΝΑΙ !!!!! (video)
5/1/2012

 Ενταξει Ζεσουαλδο αγορι μου χαλαρωσε...ολα οκ...φερτε λιγο νερο στον ανθρωπο ρε σεις...αφρισε !!!!
οτι πεις λεβεντη μου..να σου χαλασουμε εμεις χατηρι? οχι βεβαια...παραγκα θελεις....παραγκα... κακη διαιτησια θελεις? κακη διαιτησια...δεν θελεις να παιζουν τοσο επιθετικα οι αλλες ομαδες με την δικη σου? εγινεεεεε...μην μου στεναχωριεσαι μονο ετσι?
Θελεις να αποβαλουμε τον διατητη του αγωνα απο τον πινακα καταταξης? αμεσως...εσυ νασαι καλα λεβεντη μου και να μην σε παιρνει απο κατω..ετσι?
αντε...κι εγω στο ΟΑΚΑ θα σου ριξω μονο 4 για να μη στεναχωρεθεις πολυ...αντε να πιεις τα χαπακια σου τωρα....
 Δείτε το video από τις δηλώσεις των προπονητών του Παναιτωλικού και του Παναθηναϊκού και του προέδρου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κ. Γόντικα



ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου