ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Ντόρσεϊ: "Οι συμπαίκτες μου είναι εγωιστές"

Ντόρσεϊ: "Οι συμπαίκτες μου είναι εγωιστές"

Ο Ντόρσεϊ μέσω μηνύματος στο facebook, χαρακτήρισε τους συμπαίκτες του εγωιστές, ενώ τόνισε πως για να συνεχίσει στον Ολυμπιακό θα πρέπει κάτι να αλλάξει για εκείνον μέσα στην ομάδα.
Ο Τζόι Ντόρσεϊ μέσω της προσωπικής του σελίδα στο facebook, έκανε ορισμένα σχόλια απαντώντας σε ερωτήματα φιλάθλων για το μέλλον του στον Ολυμπιακό. Μεταξύ άλλων ο Αμερικανός σέντερ χαρακτήρισε εγωιστές (!) τους συμπαίκτες του, επεσήμανε πως οι ερυθρόλευκοι σαν ομάδα έχουν αλλάξει, ενώ τόνισε πως για να συνεχίσει στους Πειραιώτες θα πρέπει κάτι να αλλάξει για εκείνον μέσα στην ομάδα.

Αρχικά στο πρώτο του σχόλιο ο 29χρονος σέντερ έγραψε στο προσωπικό του προφίλ στο facebook: "Πρώτα απ όλα στους θαυμαστές και στους φίλους μου: ποτέ στη ζωή μου δεν έχω παραιτηθεί από κανέναν και τίποτα.

Δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω τη συμφωνία από το ΝΒΑ, επειδή αγαπώ την Αθήνα. Πρέπει να καθίσω με τον προπονητή μου και να μιλήσω, γιατί δεν είναι ίδιος ο Ολυμπιακός με πέρυσι. Κάτι πρέπει να αλλάξει για μένα, για να μείνω".

Ενώ στη συνέχεια απάντησε σε σχόλιο φίλου του, κατηγορώντας στην ουσία τους συμπαίκτες του: "Αν είδες το παιχνίδι, θα αντιλήφθηκες πως όταν βγήκα παίζαμε άμυνα και κερδίζαμε. Μετά τα παιδιά έγιναν εγωιστές και μπορούσες να δεις ότι το παιχνίδι της άλλης ομάδας ήταν καλύτερο. Δεν μου αρέσει όταν τα παιδιά δεν παίζουν για την ομάδα, αλλά για τον εαυτό τους.

Η όταν δεν παίζουν άμυνα και ο προπονητής δεν τους βγάζει έξω. Και ένας αμυντικός παίκτης είναι στον πάγκο κι εμείς είμαστε 20 πόντους πίσω".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου