ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Tο καλύτερο μου γκολ κόντρα στην βαζελα (video)

Tο καλύτερο μου γκολ κόντρα στην βαζελα (video)

08/03/2013

O Κέβιν Μιραλάς συζήτησε ζωντανά στο διαδίκτυο με Βρετανους φιλάθλους και θυμήθηκε το κάρφωμα στον "ΠΑΟ" μέσα στο ΟΑΚΑ! Ήταν Οκτώβριος του 2010, όταν ο Βέλγος στράικερ πέρασε τέσσερις παίκτες πριν ολοκληρώσει άψογα την προσπάθεια του, στέλνοντας τη μπάλα στα δίχτυα! Την ίδια στιγμή, δεν ξέχασε το  «Γ. Καραϊσκάκης» όταν σχολίασε τα αγαπημένα του γήπεδα!
Αναλυτικά οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις του Κέβιν:
Το καλύτερό σου γκολ: «Ήταν ένα γκολ με τον Ολυμπιακό στην έδρα του Παναθηναϊκού. Ήταν το πρώτο μου ντέρμπι και πέρασα τέσσερις παίκτες για να σκοράρω. Ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος μ' αυτό».
Το αγαπημένο σου γήπεδο εκτός από το «Γκούντισον Παρκ»: «Πραγματικά μου άρεσε το γήπεδο του Ολυμπιακού, αλλά δεν μπορώ να μην πω το Γουέμπλεϊ. Ειλικρινά ελπίζω να μπορέσω να πάω εκεί δύο φορές φέτος».
Ο αγαπημένος σου παίκτης όλων των εποχών: «Είναι δύσκολο, αλλά θα πω ο Ραούλ».
Ο καλύτερος παίκτης που έχεις αντιμετωπίσει: «Κριστιάνο Ρονάλντο».
Αγαπημένη σου βέλγικη μπύρα: «Jupiler».
Αγαπημένη σου ταινία: «Πραγματικά μου αρέσει η Τροία με τον Μπραντ Πιτ».
Αγαπημένο σου βιντεοπαιχνίδι: «Αγαπώ το FIFA 13. Ποτέ δεν χάνω. Χαχαχα».
Το πιο σκληρό τάκλιν: «Του Φιλ Νέβιλ. Δουλεύει απίστευτα σκληρά κάθε μέρα. Είναι ένα καλό παράδειγμα για όλος εμάς».
Η καλύτερη συμβουλή του Μόγιες: «Μου ‘χει πει πως μπορώ να φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ. Ξέρω ότι είναι στο χέρι μου».
Το ψευδώνυμό του: «Οι ποδοσφαιριστές εδώ πέρνα με αποκαλούν «Miracilous». Το λένε επειδή επέστρεψα πολύ γρήγορα μετά τον τραυματισμό μου κόντρα στην Λίβερπουλ. Είχαν πει πως θα μείνω εκτός για εβδομάδες, όμως επέστρεψα μια εβδομάδα αργότερα στις προπονήσεις».
Ιδού η αξέχαστη γκολάρα του Μιραλάς στο ΟΑΚΑ:


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου