ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Σερμαντίνι: «Χαρούμενος που θα ξαναπαίξω με τον Ολυμπιακό»

Σερμαντίνι: «Χαρούμενος που θα ξαναπαίξω με τον Ολυμπιακό»

28/02/2014
 Ο Γκιόργκι Σερμαντίνι αφίχθη στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ολυμπιακού και δεν έκρυψε τη χαρά του που θα αγωνιστεί ξανά με τα «ερυθρόλευκα».

Σερμαντίνι: «Χαρούμενος που θα ξαναπαίξω με τον Ολυμπιακό»
Χαρούμενος για την επιστροφή του στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό δήλωσε ο Γκιόργκι Σερμαντίνι κατά την άφιξη του στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «ερυθρολεύκων», μίλησε στο «ΑΡΤ» και εξέφρασε την ανυπομονησία του να προσφέρει και πάλι τις υπηρεσίες του στους Πρωταθλητές Ευρώπης.

«Μου έλειψε η Ελλάδα πάρα πολύ. Η Αθήνα είναι το δεύτερο σπίτι μου και μου αρέσουν οι άνθρωποι εδώ στην Ελλάδα. Και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα ξαναπαίξω φορώντας την φανέλα του Ολυμπιακού. Νοιώθω ωραία τώρα που επέστρεψα και θα προσπαθήσω να δουλέψω σκληρά για να κερδίζει η ομάδα», είπε αρχικά ο Γεωργιανός σέντερ και συνέχισε:

«Μίλαγαν πάρα πολλοί για το αν θα έμενα στην Σαραγόσα ή όχι. Μένω-φεύγω… Τελικά μετά την συμφωνία που είχε ο Ολυμπιακός με την Σαραγόσα, όλα τελείωσαν καλά και εγώ είμαι εδώ. Ελπίζω οι εμφανίσεις μου είναι ακόμα καλύτερες από αυτές του EuroCup. Θα βάλω τα δυνατά μου. Σίγουρα η Euroleague είναι πολύ πιο δύσκολη και το ξέρω καλά γιατί έχω παίξει τέσσερα χρόνια σε αυτή την διοργάνωση. Θα συνεχίσω όμως να δουλεύω, θα βάλω τα δυνατά μου για να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται και φέτος».

Όσο για τις επαφές του με τους «ερυθρόλευκους»; Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον κόουτς Μπαρτζώκα. Την Πέμπτη μίλησα με τον Μίλαν Τόμιτς αλλά με τον κόουτς δεν το έχω κάνει ακόμα. Θα το κάνω όμως το Σάββατο όταν και θα έχει επιστρέψει η ομάδα από την Κωνσταντινούπολη».






ALEX WEB RADIO/TV 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου