ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

«Νταμπλ και πρόκριση στους 8»

«Νταμπλ και πρόκριση στους 8»

01/03/2014
 
 Την κατάκτηση του νταμπλ και την πρόκριση στην προημιτελική φάση του Τσάμπιονς Λιγκ έθεσε ως στόχο του Ολυμπιακού ο Ερνάν Πέρες μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του.

«Νταμπλ και πρόκριση στους 8»
Την κατάκτηση του νταμπλ και την πρόκριση στην προημιτελική φάση του Τσάμπιονς Λιγκ έθεσε ως στόχο του Ολυμπιακού ο Ερνάν Πέρες μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του…

Για τη νίκη επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ:

«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί η νίκη επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι τεράστια και βρεθήκαμε ένα βήμα πιο κοντά στην πρόκρισή μας στα προημιτελικά του Champions League. Η αλήθεια είναι πως για μας είναι ένα πολύ μεγάλο όραμα και στόχος μας να το κατακτήσουμε. Θέλουμε πολύ αυτή την πρόκριση».

Για την προσαρμογή του στον Ολυμπιακό:
«Είμαι πολύ χαρούμενος, για μένα είναι ιδιαίτερη στιγμή αυτή που ζω, να παίζω στο Champions League. Έχω γίνει μέλος πια αυτής της ομάδας. Ο προπονητής μου με χρησιμοποιεί και στα δυο άκρα, περισσότερο από αριστερά, όπου δεν έχω πρόβλημα να παίξω. Προσπαθώ να είμαι ουσιαστικός, να παίζω απλά και γρήγορα για την ομάδα».

Για τους στόχους των ερυθρολεύκων και τα παιχνίδια με Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ:
«Το γεγονός πως είμαστε μπροστά είναι πολύ καλό, αλλά εμείς θέλουμε νίκες με Παναθηναϊκό και ΠΑΟΚ γιατί πρέπει να νικήσουμε. Εξάλλου, αυτόματα γινόμαστε πρωταθλητές. Στόχος μας είναι το νταμπλ και η πρόκριση στην επόμενη φάση».

ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου