ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Σταυρούλα Αντωνάκου :«Βουτιά στα... βαθιά Πειραιώτικα νερά!»

Σταυρούλα Αντωνάκου :«Βουτιά στα... βαθιά Πειραιώτικα νερά!»

 
 06/05/2014
 
Η Σταυρούλα Αντωνάκου βουτά στα... βαθιά νερά της πολιτικής και μιλάει στο woop.gr, γι’ αυτή της την απόφαση 
 

Η Σταυρούλα Αντωνάκου, δεν χρειάζεται συστάσεις. Ανήκει στο σύνολο των κορυφαίων αθλητριών του Ελληνικού πόλο. Το όνομά της βρίσκεται γραμμένο στη λίστα των καλύτερων υδατοσφαιριστριών στον κόσμο. Έχει στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια με την Εθνική ομάδα, πρωταθλήτρια με τον Ολυμπιακό ενώ τώρα αγωνίζεται στον Εθνικό. Ηγετική φυσιογνωμία εντός και εκτός πισίνας. Ανήσυχο πνεύμα. Μεγάλο της προσόν, η ομαδική προσφορά.
Στον Πειραιά γεννήθηκε, μεγάλωσε, μεγαλούργησε, και εξακολουθεί να μεγαλουργεί- ως αθλήτρια. Αυτό που επιθυμεί πλέον είναι να προσφέρει τις ιδέες της. Τις ιδέες ενός νέου, φρέσκου και δημιουργικού ανθρώπου...

Είσαι μια γυναίκα που την ενδιαφέρουν τα κοινά, καθώς και στο παρελθόν είχες ασχοληθεί με την πολιτική. Τι είναι αυτό που σ’ έκανε να δοκιμάσεις και πάλι τις δυνάμεις σου;

«Είχα μια παρόμοια εμπειρία το 2012, όταν η κυρία Λούκα Κατσέλη μου είχε κάνει μια πρόταση να είμαι επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο της επικρατείας, στις βουλευτικές εκλογές. Αυτή η θέση ήταν πάρα πολύ τιμητική, κι αυτό το γεγονός από μόνο του ήταν αρκετό για να με πείσει. Τη δεδομένη στιγμή, χωρίς να το κυνηγάω, δέχτηκα ένα τηλέφωνο από τον κύριο Μώραλη και τον κύριο Μαρινάκη, με τους συναντήθηκα και δεν δυσκολεύτηκαν να με πείσουν. Έχω μεγαλώσει στον Πειραιά και ξέρω ακριβώς τι είναι αυτό που χρειάζεται για να αλλάξει και να πάνε τα πράγματα προς το καλύτερο».

Ποιο είναι το κριτήριο της επιλογής σου, του συγκεκριμένου συνδυασμού;

«Το πιο βασικό είναι ότι δεν είναι πολιτικά πρόσωπα. Δεν έχουν ‘χρώμα’, κι είναι άνθρωποι πετυχημένοι στο χώρο τους. Αγαπάνε πραγματικά τον Πειραιά. Ειδικά ο κύριος Μαρινάκης, που έχει και τις επιχειρήσεις του στον Πειραιά, και οι οποίες γιγαντώνονται τα τελευταία χρόνια. Θεώρησα μετά από τη συζήτηση που είχαμε, ότι μόνο καλό θέλουν να προσφέρουν στον τόπο μας. Το ίδιο ακριβώς επιθυμώ κι εγώ».

Ο πρωταθλητισμός από μόνος του είναι χρονοβόρος. Το ίδιο και η πολιτική. Πως θα τα συνδυάσεις;

«Είναι πολύ δύσκολο, γιατί και οι δύο τομείς είναι πολύ απαιτητικοί. Όταν όμως πραγματικά πιστεύεις σε αυτό που κάνεις κι οι προθέσεις σου είναι συγκεκριμένες, γίνεται πιο εύκολο. Θέλω να δημιουργήσω και να προσφέρω. Όπως έκανα στο άθλημά μου τόσα χρόνια, το ίδιο θέλω να κάνω και τώρα, ασχολούμενη με τα κοινά και την πολιτική. Ο πρωταθλητισμός κι η πολιτική, έχουν πολλά κοινά, ωστόσο πολλές είναι οι φορές που νιώθω έξω από τα νερά μου. Δεν το κρύβω. Εγώ έχω μάθει να αγωνίζομαι μέσα στην πισίνα. Το ίδιο θα προσπαθήσω όμως να κάνω κι έξω από αυτή. Ν’ αγωνίζομαι. Είναι μια νέα συναρπαστική εμπειρία και μ’ αρέσει πολύ».
Έχεις γεννηθεί στον Πειραιά. Αθλήτρια του Ολυμπιακού επί σειρά ετών, τώρα του Εθνικού, ποιο είναι το όραμά σου για την πόλη που μεγάλωσες;

«Το όραμά μου καταρχήν, είναι να γίνει ο Πειραιάς, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, γιατί και τις προϋποθέσεις τις έχει, και οι Πειραιώτες το επιθυμούν, αλλά και η γεωγραφική του θέση μπορεί να το υποστηρίξει. Έπειτα, από τη δική μου την πλευρά, που αφορά τον αθλητισμό, θα ήθελα ο Πειραιάς να γίνει ένα αθλητικό κέντρο, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά να μπορεί να φιλοξενεί και διεθνείς αγώνες».

Τι είναι αυτό που δεν σ’ αρέσει στον Πειραιά και θα το «βούλιαζες» στην πισίνα;

«Όχι μόνο στον Πειραιά, αλλά γενικότερα στην Ελλάδα, θα βούλιαζα την ανεργία. Ο κόσμος είναι απελπισμένος, δεν έχει δουλειά. Σ’ ένα από τα πράγματα που θα επικεντρωθούμε, είναι να στο ν’ ανοίξουν νέες θέσεις εργασίας, να γίνουν νέες επενδύσεις στον Πειραιά. Ν’ ανοίξουν χώροι ψυχαγωγίας, όπου οι άνθρωποι, θα έχουν τη δυνατότητα να ξεφεύγουν από τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν και να ηρεμούν. Νομίζω ότι ο πολιτικός λόγος έχει κουράσει τον κόσμο πια. Δεν θέλουν ν’ ακούν και να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια. Οπότε το να μπαίνουν ισχυροί επιχειρηματίες και άνθρωποι που είναι πετυχημένοι και πρώτοι στο χώρο τους, είναι σίγουρα πολύ θετικό».

Ποιο πιστεύεις είναι το πιο δυνατό «όπλο» που σου έχει προσφέρει ο αθλητισμός, για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στα ...βαθιά νερά της πολιτικής;

«Δεν βλέπω τον εαυτό μου σαν πολιτικό. Εγώ βλέπω τον εαυτό μου σαν έναν πολίτη που έχει ανησυχίες, που σηκώθηκε από τον καναπέ του. Σαν έναν νέο άνθρωπο που στο χώρο του έχει κάνει καριέρα. Αυτό που μου έχει προσφέρει ο πρωταθλητισμός είναι το ‘γερό στομάχι’. Και σίγουρα όταν μπλέκεις με τα πολιτικά πρέπει να έχεις πολύ ‘γερό στομάχι’. Επίσης μ’ έχει κάνει να έχω δύναμη, πίστη κι επιμονή και να θέτω στόχους. Όταν βάζω έναν στόχο κάνω ότι είναι δυνατόν για να τον πετύχω. Το ίδιο θα κάνω και τώρα».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου