ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

«Δεν πρόκειται να χαριστώ»!

«Δεν πρόκειται να χαριστώ»!

14/10/2011
«Δεν πρόκειται να χαριστώ»! 
Μάτι που… γυαλίζει για νέες επιτυχίες εξακολουθεί να διαθέτει ο Άριελ Ιμπαγάσα!

Σε συνέντευξή του στην «SportDay», ο ιθύνων νους του Ολυμπιακού και MVP πέρυσι των πρωταθλητών ανυπομονεί για το ντέρμπι με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, στο οποίο ελπίζει να κάνει σεφτέ στα γκολ, και τον τελικό, όπως χαρακτηρίζει το ματς με την Ντόρτμουντ, αποκαλύπτει ποιο είναι το μυστικό της δεύτερης νιότης του, αλλά και τις σκέψεις του για το τι θα συμβεί έπειτα από το καλοκαίρι όταν και λήγει το συμβόλαιό του.

Πάρτε μια γεύση...


Μέσα στο 2011 τα 'χεις κάνει όλα. Ασίστ, προσωπική αναγνώριση, πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό, επέκταση του συμβολαίου. Δεν έχεις βάλει, όμως, ακόμα γκολ στο πρωτάθλημα...

«(σ.σ.: γελάει). Να σου πω την αλήθεια, το περιμένω πώς και πώς. Διψάω! Το πιο σημαντικό φυσικά είναι να κερδίζει η ομάδα και ας σκοράρει ο... τερματοφύλακας. Πάντως, αν μου παρουσιαστεί η ευκαιρία, δεν πρόκειται να χαριστώ! Μακάρι να είναι το Σάββατο».

Αποδέχεσαι την ταμπέλα του φαβορί για τον Ολυμπιακό φέτος; Κάποιοι πιστεύουν ότι θα το πάρετε πιο εύκολα φέτος...

«Ο Ολυμπιακός είναι υποχρεωμένος να πρωταγωνιστεί. Πόσω μάλλον από τη στιγμή που πέρυσι κατέκτησε το πρωτάθλημα. Θέλουμε να πάρουμε και φέτος το πρωτάθλημα, αυτό είναι σίγουρο. Γι' αυτό παίζουμε. Τα υπόλοιπα λόγια είναι περιττά. Κάθε Κυριακή σε κάθε ματς πρέπει να κερδίζουμε. Από κει και πέρα, ο ΠΑΟΚ είναι και φέτος δυνατός, ενώ ΑΕΚ και Παναθηναϊκός θα είναι ξανά οι απειλές μας για την κορυφή».

Μετά την ΑΕΚ ακολουθεί η Ντόρτμουντ. Τελικός;

«Ναι, είναι τελικός! Τώρα, αν είναι για την τρίτη θέση ή όχι αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Σίγουρα, όμως, είναι η τελευταία μας ευκαιρία. Δεν έχουμε άλλα περιθώρια μετά τις δύο ήττες».

Πώς τα καταφέρνεις και η ηλικία σου δεν φαίνεται στο γήπεδο; Μέχρι πότε θα σε απολαμβάνει ο κόσμος;

«Εχω ψυχολογία. Νιώθω καλά στην ομάδα. Η οικογένειά μου με στηρίζει. Το αγωνιστικό πρότζεκτ του Ολυμπιακού με καλύπτει απόλυτα. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και δεν... βαριέμαι! Αυτό είναι το μυστικό για την παρουσία μου στο γήπεδο. Τώρα, όσο αντέχει το σώμα μου θέλω να κλοτσάω την μπάλα».

Τελικά, ο Ιμπαγάσα θα μείνει και του χρόνου ή όχι; Οι συζητήσεις έχουν ξεκινήσει;

«Οχι, ακόμα δεν έχω κάτι επίσημο στα χέρια μου. Μόλις ο Ολυμπιακός αποφασίσει να με προσεγγίσει θα καθίσω να αναλύσω όλες τις παραμέτρους. Θα συζητήσω με την οικογένειά μου και θα δώσω την απάντησή μου. Πιστεύω πως τον Γενάρη θα καθίσουμε με τον κύριο Μαρινάκη στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για να βρούμε τη λύση. Είμαι θετικός. Ο Ολυμπιακός με καλύπτει».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου