ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ρόμπεν: «Θα δείξω την αξία μου στο γήπεδο»

Ρόμπεν: «Θα δείξω την αξία μου στο γήπεδο»

1/3/2012
Ρόμπεν: «Θα δείξω την αξία μου στο γήπεδο»

Όταν φοράει την φανέλα της εθνικής Ολλανδίας μεταμορφώνεται κανονικότατα. Ο Άριεν Ρόμπεν με δύο προσωπικά του τέρματα οδήγησε τους «οράνιε» σε φιλική νίκη επί των Άγγλων και μετά το τέλος της αναμέτρησης βρήκε την ευκαιρία να «ξεσπαθώσει» κατά των δημοσιογράφων της Γερμανίας κάνοντας λόγω για προσωπικό πόλεμο.

«Θα μπορούσα να πω πως δεν με νοιάζει ή πως δεν διαβάζω και δεν ακούω τίποτα, αλλά στην πραγματικότητα δεν μπορείς να το αποφύγεις. Δεν είναι πάντα ευχάριστο, ειδικά στην περίπτωση μου καθώς η κριτική δεν είναι δικαιολογημένη. Αν παίξω άσχημα την δέχομαι αλλά στη Γερμανία μου κάνουν προσωπικό πόλεμο.

Πέρα από την αναστάτωση και τα βρώμικα παιχνίδια που παίζονται, είναι κρίμα που δεν μπόρεσα να διατηρήσω τον ρυθμό μου για τρεις αγώνες», δήλωσε ο βιρτουόζος άσος.

Μάλιστα δεν είχε πρόβλημα να γίνει, ιδιαίτερα, καυστικός, τονίζοντας πως θα μπορούσε να επιστρέψει στην Γερμανία με ένα DVD από το παιχνίδι: «Αισθάνομαι πολύ όμορφα να προπονούμαι και να παίζω ξανά με την Ολλανδία. Στον σύλλογο μου είναι μια δύσκολη στιγμή αλλά πάλι έτσι πρέπει να είναι. Στο πρώτο γκολ ο Ντε Γιονγκ έκλεψε τη μπάλα και στην συνέχεια πάτησα γκάζι στο σκούτερ!

Ίσως η ψυχολογία μου να οφείλεται στο γεγονός πως εργάζομαι με ένα προπονητή που με εμπιστεύεται και μου λέει να αισθάνομαι ελεύθερος και να κάνω το παιχνίδι μου.
Στην Γερμανία θα παρακολουθούσαν το παιχνίδι με την Γαλλία, αλλά θα πάρω ένα DVD μαζί μου. Όμως θα πρέπει να συμπεριφερθώ κόσμια και να δείξω την αξία μου μέσα στο γήπεδο».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου