ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Ντάουμ: "Είχα πρόταση από τον Ολυμπιακό"

Ντάουμ: "Είχα πρόταση από τον Ολυμπιακό"

Ο Κριστόφ Ντάουμ υποστήριξε πως δέχθηκε πρόταση από τον Ολυμπιακό για την ανάληψη της ερυθρόλευκης τεχνικής ηγεσίας.
Ο Γερμανός προπονητής, ο οποίος βρίσκεται σε αναζήτηση ομάδας μετά την αποχώρησή του από την Κλαμπ Μπριζ, δήλωσε πως ο Ολυμπιακός ενδιαφέρθηκε για την πρόσληψή του στην τεχνική ηγεσία της πειραϊκής ομάδας.
 
"Τις προηγούμενες εβδομάδες έλαβα προτάσεις από έξι ομάδες. Από την Μπεσίκτας, που ήρθαν εκπρόσωποί της και μου μίλησαν, την Ντιναμό Κιέβου, τον Ολυμπιακό και τη Μονακό. Υπάρχει, επίσης, μία πρόταση από την Αλ Αχλί του Κατάρ και περιμένω ακόμα μία ολοκληρωμένη από ομάδα της Κίνας.

Θα μου άρεσε στην επόμενη ομάδα μου, όλα να ταιριάζουν. Μερικές ομάδες προσφέρουν πολλά χρήματα και άλλες έχουν καλή ομάδα. Εγώ θέλω και τα δύο. Επίσης, θέλω η οικογένειά μου να ζει άνετα κοντά εκεί που δουλεύω. Αυτό είναι πολύ σημαντικό", τόνισε ο 59άχρονος τεχνικός, σε συνέντεξη που παραχώρησε στο "HLN".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου