ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

«Δεν είχα προσωπικές επαφές με Μαρινάκη»

«Δεν είχα προσωπικές επαφές με Μαρινάκη»

Εκτός ότι παραδέχθηκε το λάθος του για το πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού στο ματς με τον Άρη, ο Γιώργος Δαλούκας ξεκαθάρισε πως δεν είχε ποτέ την «στήριξη» ανθρώπων του παρασκηνίου για να φτάσει να «σφυρίζει» αγώνες στην Σούπερ Λίγκα.
«Δεν είχα προσωπικές επαφές με Μαρινάκη»
Αναλυτικά, η συνέντευξή του στο «ΜΑΧ»:
-Έχετε δεχτεί απειλές και παλαιότερα ή η πρώτη φορά ήταν πριν το Άρης-Παναθηναϊκός του Σεπτεμβρίου;
«Έχω ξαναδεχτεί απειλές πριν από διάφορα παιχνίδια, απλά ήταν ανώνυμες. Πριν από κάποιο ντέρμπι πάντα δέχονται απειλές οι διαιτητές».
-Όταν λέτε απειλές, τι εννοείτε;
«Κυρίως μηνύματα. Έχει τύχει να γράψουν και στους τοίχους του σπιτιού μου πράγματα του στιλ παίξε καλά».
-Ισχύει ότι η πίεση ήταν τέτοια που σκεφτήκατε ακόμα και την αυτοκτονία;
«Αυτό είναι υπερβολή. Η πίεση ήταν μεγάλη απ' όλες τις πλευρές για να μιλήσω ή να μη μιλήσω, αλλά όχι σε αυτό τον βαθμό. Η οικογένεια μου και η αγάπη για το ποδόσφαιρο με βοήθησαν να κρατήσω την ψυχραιμία μου».
-Είχατε προσωπικές επαφές με τον Βαγγέλη Μαρινάκη ή με άλλο πρόεδρο ΠΑΕ της Superleague;
«Όχι φυσικά. Δεν είναι δουλειά του διαιτητή να έχει επαφές με προέδρους ομάδων».
-Με ποιο επιχείρημα θα αποδεικνύατε ότι δεν έχετε ευνοήσει κάποια ομάδα;
«Τα όποια λάθη έχω κάνει δεν ήταν ποτέ κατά της ίδιας ομάδας. Έχω τιμωρηθεί μία φορά για τον Παναθηναϊκό, μία για τον Ολυμπιακό και μία για την ΑΕΚ. Παρά τα όσα μου καταλογίζουν, τη σεζόν 2009-10 έπαιξα δύο ντέρμπι του Παναθηναϊκού και τα έχασε και τις δύο με ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό. Αυτό και αν καταδεικνύει το αληθές της απάντησης μου».
-Είναι κοινό μυστικό πως για να φτάσει στην Ελλάδα ένας διαιτητής να σφυρίζει στην Superleague πρέπει να έχει και την ‘στήριξη’ ανθρώπων του παρασκηνίου. Εσάς ποιος σας βοήθησε να φθάσετε στην Superleague;
«Δεν ισχύει αυτό που λες για τη στήριξη των διαιτητών από το παρασκήνιο. Στη δική μου περίπτωση, το γεγονός ότι οι εκάστοτε επιτροπείς μου έδιναν να παίξω τα ντέρμπι σε κάθε κατηγορία που βρισκόμουν απαντά στο πως ανέβηκα τις κατηγορίες. Με βοήθησαν 2-3 άνθρωποι. Οι δύο ήταν οι εκάστοτε πρόεδροι της ΕΠΟ, ο κ. Γκαγκάτσης και ο κ. Πιλάβιος».
-Είναι δυνατόν να επιστρέψετε στη διαιτησία; Kαι αν ναι, ποιος αποφασίζει για το αν θα γυρίσετε;
«Φυσικά και είναι δυνατόν μόνο που χρειάζομαι είναι η δική μου βούληση και η απόφαση του Προέδρου και του ΔΣ της ΕΠΟ».
-Ποιο είναι το μεγαλύτερο διαιτητικό σας λάθος και πόσο αργά το καταλάβατε;
«Σίγουρα η τελευταία λάθος απόφαση που πήρα ήταν το πέναλτι του Βύντρα. Το κατάλαβα αμέσως μετά την λήξη του παιχνιδιού. Ήταν θέμα ενστίκτου. Αν το καταλάβαινα αμέσως μετά τη φάση, θα το έπαιρνα πίσω. Αλλά όντως σε αυτήν την φάση έκανα λάθος και το παραδέχομαι. Είναι πολλές οι φάσεις που ακόμα και ο διαιτητής δεν μπορεί να τις πιάσει. Δεν μπορείς να καταλάβεις με πόση δύναμη γίνεται ένα σπρώξιμο. Πρέπει και οι ποδοσφαιριστές να καταλάβουν ότι εφόσον παίζουν σε ένα άθλημα για άντρες και με συνεχείς επαφές πρέπει να πέφτουν λιγότερο εύκολα κάτω».
-Πήρε δίκαια ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα;
«Το πήρε δίκαια και λόγω απόδοσης και λόγω ομάδας, κάτι που δικαιολογεί και τη μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο. Ο Ολυμπιακός ήταν και πολύ σταθερός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου